اقتصاد رسانه میثم موسایی با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
17mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۲ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
598 بازدید
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

اقتصاد رسانه میثم موسایی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل ورد کتاب اقتصاد رسانه میثم موسایی ویرایش جدید می باشد که با فرمت word در ۱۲۴ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

فصول جامع ترین فایل ورد اقتصاد رسانه میثم موسایی :

فصل اول:

مقدمه ای بر اقتصاد رسانه‌ها

فصل دوم:

تقاضای محصولات رسانه‌ای

فصل سوم:

مقدمه‌ای در عرضه محصولات رسانه‌ای

فصل چهارم:

عرضه محصولات رسانه‌ای

فصل پنجم:

رفتار بنگاهها و منطق اقتصادی قبول کپی‌رایت

فصل ششم:

تعادل در بازار رسانه‌ای و عوامل مؤثر بر آن

فصل هفتم:

دولت و یارانه مطبوعات

فصل هشتم:

دولت و یارانه کتاب

فصل نهم:

دولت، یارانه‌ها و اقتصاد سینما

فصل اول
مقدمه ای بر اقتصاد رسانه‌ها

امروزه رسانه‌ها بیش از هر زمان دیگری توسعه و گسترش یافته‌اند، به گونه‌ای که با زندگی بشر به شدت آمیخته شده‌اند و تنوع و گستردگی آنها در حدی است که مسائل متعددی را در زندگی انسانها به وجود آورده اند.
رسانه‌ها را از جنبه‌های مختلف، از قبیل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می‌توان مطالعه کرد. بررسی جنبه‌های اقتصادی آن موضوع یک دانش کاربردی با عنوان «اقتصاد رسانه» است.
وظیفه علم اقتصاد، مطالعه منابع کمیاب به منظور تولید کالاها و خدمات و تأمین بیشترین خواسته و نیازهای بشر است. در واقع، در تعریف علم اقتصاد می‌توان گفت: علم تخصیص بهینه منابع کمیاب برای کسب حداکثر رفاه است.
در تعریف رسانه شاید ساده‌ترین توضیح این است که رسانه، هر وسیله‌ای است که پیامی را منتقل می‌کند. بنابراین رادیو، تلویزیون، سینما، کتاب و مطبوعات همگی رسانه محسوب می‌شوند.

باتوجه به آنچه در تعریف اقتصاد و رسانه بیان شد می‌توان گفت: اقتصاد رسانه، دانش بکارگیری تئوریهای اقتصادی برای تجزیه و تحلیل فعالیتهای رسانه‌ای است و بنابراین نوعی مطالعه کاربردی و بین رشته ای محسوب می‌شود….

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.