بازاریابی صنعتی سید جوادین و دکتر اسفیدانی (ppt+pdf)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۶ دی ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
673 بازدید
6,000 تومان

بازاریابی صنعتی سید جوادین و دکتر اسفیدانی (ppt+pdf)

کاربران گرامی، در این بخش پاورپوینت بازاریابی صنعتی سید جوادین و دکتر اسفیدانی در ۱۱۷ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل پی دی اف خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی در ۶۹ صفحه تا فصل ۱۲ اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

این کتاب توسط دو تن از اساتید حوزه بازاریابی صنعتی، آقای دکتر سید جوادین و دکتر اسفیدانی تالیف شده است و برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ به چاپ رسیده است.  رفتار خریداران سازمانی، بخش‌بندی بازارهای صنعتی، قیمت‌گذاری در بازارهای صنعتی و غیره از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است. در حال حاضر این کتاب منبعی برای تدریس دوره بازاریابی صنعتی در برخی از دانشگاه های کشور می باشد.

سرفصل های اصلی پاورپوینت بازاریابی صنعتی سید جوادین و دکتر اسفیدانی به شرح زیر می باشد:

فصل اول- کلیات بازارهای صنعتی

فصل دوم- رفتار مصرف‌کننده در بازارهای صنعتی

فصل سوم- مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی

فصل چهارم- بخش‌بندی، هدفگذاری و موقعیت‌یابی

فصل پنجم- برنامه‌ریزی استراتژیک

فصل ششم- مدیریت محصول در بازارهای صنعتی

فصل هفتم- قیمت‌گذاری

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بازاریابی صنعتی سید جوادین و دکتر اسفیدانی، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۳

فصل اول- کلیات بازارهای صنعتی

اهداف فصل

آشنایی با ویژگی‌ بازارهای صنعتی و تفاوت آن با بازارهای مصرفی؛

شناسایی انواع مشتریان در بازارهای صنعتی؛

آشنایی با طبقه‌بندی محصولات در بازارهای صنعتی؛

محتوای اسلاید ۱۱

فصل دوم- رفتار مصرف‌کننده در بازارهای صنعتی

اهداف فصل

آشنایی با فرایند خرید سازمانی و کاربرد آن در بازاریابی صنعتی؛

آشنایی با انواع موقعیت‌های خرید سازمانی؛

آشنایی با مدل‌های رفتار خریداران سازمانی و کاربرد آن در بازارهای صنعتی؛

محتوای اسلاید ۲۳

فصل سوم- مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی

اهداف فصل

معرفی بازاریابی رابطه‌ای و انواع ارتباطات؛
آشنایی با تحلیل مشتریان بر اساس ماهیت ارتباطات؛
آشنایی با مفهوم اتحاد استراتژیک در بازارهای صنعتی؛

محتوای اسلاید ۴۲

فصل چهارم- بخش‌بندی، هدفگذاری و موقعیت‌یابی

اهداف فصل

آشنایی با فرایند بخش‌بندی در بازارهای صنعتی؛

آشنایی با معیارهای بخش‌بندی در بازارهای صنعتی؛

آشنایی با روش‌ تحلیل و ارزیابی بخش‌های بازار و انتخاب بخش‌های جذاب؛

آشنایی با مفهوم موقعیت‌یابی در بازارهای صنعتی؛

محتوای اسلاید ۵۰

فصل پنجم- برنامه‌ریزی استراتژیک

اهداف فصل

آشنایی با مفاهیم و روش‌های تحلیل استراتژیک؛

آشنایی با روش‌های اجرا و کنترل استراتژی؛

محتوای اسلاید ۶۸

فصل ششم-مدیریت محصول در بازارهای صنعتی

تعریف محصول

سیاست محصول

انواع خط محصولات صنعتی

محصولات کاتالوگ

محصولات ساخته شده سفارشی

محصولاتی که به صورت سفارشی طراحی می‌شوند

خدمات صنعتی

محتوای اسلاید ۹۲

فصل هفتم-قیمت‌گذاری

اهداف فصل

آشنایی با فرایند قیمت‌گذاری در بازارهای صنعتی؛

آشنایی با شیوه‌های قیمت‌گذاری در بازارهای صنعتی؛

آشنایی با روش‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید؛

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.