جزوه درس پژوهش عملیاتی ۱ رشته حسابداری دکتر مهرگان ویرایش جدید
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
6mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۶ دی ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
572 بازدید
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

جزوه درس پژوهش عملیاتی ۱ رشته حسابداری دکتر مهرگان ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس پژوهش عملیاتی ۱ رشته حسابداری دکتر مهرگان ویرایش جدید می باشد که بصورت تایپی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب جزوه درس پژوهش عملیاتی ۱ رشته حسابداری دکتر مهرگان ویرایش جدید:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: برنامه ریزی خطی مدلسازی

فصل سوم: برنامه ریزی خطی روش هندسی

فصل چهارم: مدلهای برنامه ریزی خطی و کاربرد آنها

پژوهش عملیاتی ۱، یکی از مباحث ریاضی رشته حسابداری و اقتصاد است که در دانشگاه ها تدریس می شود. تفهیم و حل مسائل درس پژوهش عملیاتی ۱ برای بسیاری از دانشجویانی که در ریاضیات پایه قوی ندارند بسیار مشکل است. به این دلیل بسیاری از دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ترجیح می دهند از جزوات و کتاب هایی که در زمینه پژوهش عملیاتی ۱ مطالب قوی ارائه کرده اند، مانند پژوهش عملیاتی مهرگان pdf که بسیار ساده و به زبان محاوره ای توضیح داده اند استفاده و مطالعه کنند.

پژوهش عملیاتی شاخه ای میان رشته ای از ریاضیات و پژوهش حسابداری می باشد که از گرایش های برنامه ریزی ، آمار و طراحی الگوریتم برای یافتن نقطه بهینه سازی متذکر شده در پژوهش عملیاتی ۱ استفاده می کند.

بخشی از متن فصل چهارم:

مقدمه: مدلهای برنامه ریزی خطی و کاربرد آنها

مقدمه: مدل، نمایش انتزاعی از اجزاء و ارتباطات یک پدیده است که روابط بین موجودیت ها و متغیر های مختلف آن پدیده را به نمایش در می آورد. از آن جا که تجربه کردن همه واقعیت ها و پدیده ها به صورت عملی ممکن نیست، از مدل ها برای ترسیم وقایع، حقایق یا وضعیت ها استفاده می شود. برای نمونه مدیران می توانند با استفاده از مدل های آماری تاثیر ابزار های تبلیغاتی متفاوت (روزنامه، تلویزیون و تابلو های تبلیغاتی) را در افزایش فروش ارزیابی کنند.

—مزایای مدل سازی

—تصمیم گیری مناسب تر

—افزایش بینش کاربران از راه ایجاد ارتباط بین متغیر های مختلف مشکل

—ابزاری جهت ایجاد ارتباطات بهتر و موثر

—صرفه جویی در هزینه ها

—امکان بررسی و پیش بینی رفتار سیستم در مواجهه با انواع متغیر ها یا پارامتر های مختلف یک وضعیت واقعی

امکان تحلیل کلیه ترکیبات احتمالی بین فاکتور های بالقوه با استفاده از مدل سازی کامپیوتر

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.