خلاصه کتاب مدیریت زنجیره تامین در عصر جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
759 بازدید
6,900 تومان

خلاصه کتاب مدیریت زنجیره تامین در عصر جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت زنجیره تامین در عصر جدید تالیف یحیی زارع مهرجردی ، میترا موبد با فرمت pdf با کیفیت عالی در ۳۵ صفحه حاوی نکات مهم کتاب تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصول خلاصه کتاب:

فصل اول: کلیات زنجیره تأمین. Error ! Bookmark not defined

فصل دوم: شکستگی و انحراف اطلاعات

فصل سوم: مشارکت و هماهنگی در زنجیره تأمین

فصل چهارم: اعتماد و امنیت در زنجیره تأمین

فصل پنجم: اطلاعات و زنجیره تأمین

فصل ششم: قراردادها در زنجیره تأمین ۲۵

فصل هفتم: فناوری های جدید در مدیریت زنجیره تامین

فصل هشتم: زنجیره تامین پس رو

فصل نهم: کاربردهای پژوهش عملیاتی در زنجیره های تامین پیشرفته

بخشی از متن خلاصه کتاب مدیریت زنجیره تامین در عصر جدید:

تعریف زنجیره تأمین

زنجیره تأمین بخش از کسب و کار نیست، بلکه شبکه ای ست از سازمان ها و مدیریت زنجیره تأمین عبارت است از استقرار روابط بین بخشی با مشتریان و تأمین کنندگان کلیدی این شبکه از نظر تئوریک تاکنون تعریف های متعددی برای مدیریت زنجیره تأمین ارائه شده که هر کدام به نوعی متأثر از دوره های تاریخی و دیدگاه های غالب در آن دوران بوده است.

– گروهی از محققین زنجیره تأمین را به روابط میان خریدار و فروشنده محدود کرده اند.

در آن نگرش با تمرکز بر عملیات خرید در یک سازمان، مدیریت زنجیره تأمین مترادف با “مدیریت خرید” در نظر گرفته می شود.

– گروهی دیگر دید و سیع تری نسبت به موضوع دارند و آن را شامل تمام منابع تأمین برای سازمان می دانند.

– برخی دیگر از نویسندگان زنجیره تأمین را شبکه ای از تسهیلات و گزینه های توزیعی می دانند که به تدارک توزیع محصولات برای مشتریان نهایی می پردازد. انجمن متخصصان مدیریت زنجیره تأمین (CSCMP) مدیریت زنجیره تأمین را شامل برنامه ریزی و مدیریت همه فعالیت های مرتبط با منبع یابی و تأمین، تغییر و تبدیل، مدیریت لجستیک، هماهنگی و مشارکت با اجزای مختلف شامل تأمین کنندگان، واسطه ها ، تأمین کنندگان خدمات لجستیکی و مشتریان می داند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.