دانلود کارورزی یک رشته الهیات دانشگاه فرهنگیان
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی یک رشته الهیات دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت word در ۷۷ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
بخشی از متن دانلود گزارش کارورزی یک رشته الهیات دانشگاه فرهنگیان :
چکیده ………………………………………………………….۵
مقدمه…………………………………………………………….۶
گزارش جلسه اول ………………………………………………۸
گزارش فیزیکی ………………………………………………..۱۱
گزارش مربوط به ساختارسازمانی ……………………………..۳۸
گزارش عاطفی ………………………………………………………….۴۳
گزارش فرایند کلاس ……………………………………………………۵۸
چکیده
این کار دارای پنج بخش می باشد که در بخش اول ان گزارشی بصورت ازاد از اولین روز کارورزی و اتفاقاتی که در ان برای دانشجو رخ داده است تنظیم شده است. در بخش دوم مطالبی در مورد فضای مدرسه و امکانات و تجهیزات و نمای بیرونی و همچنین مطالبی در مورد تعداد طبقه و…بیان شده است در بخش سوم سعی شده است مطالبی در مورد ساختار سازمانی و سلسله سازمانی بیان بشود و در بخش عاطفی نیز مطالبی در باب روابط بین کادر اموزشی و کادر اجرایی و والدین و دانش اموز بیان گردیده است و در پایان گزارش های حاصل از مشاهده تاملی در پنج جلسه تنظیم شده است که امید است مورد پسند و تایید قرار گیرد.
مقدمه
تاریخ کارورزی با تاریخ یادگیری تجربی و اموزش و پرورش تجربی و مشارکتی گره خورده است و به اوایل ۱۹۰۰ میلادی برمی گردد که زمان شروع ان در امریکا می باشد که شامل تجربه های اموزشی مبتنی بر کار می باشد.
کارورزی یکی از واحد های عملی در دانشگاه تربیت معلم می باشد به عقیده دونالد شون کارورزی یکی از راه های دستیابی به دانش عملی شخصی معلم را برقراری ارتباط با معلمان می داند. و این نکته بسیار اشکار است که هر فردی هر چه بیشتر با دانش مربوط به حوزه کاری خویش اشنا تر می شود و تجارب بیشتری پیدا می کند و این امر در تربی معلم سبب می شود که رویکرد یاددهی – یادگیری حاکم بر نظام تربیت معلم می تواند از رویکردهای رفتار گرایانه به سمت رویکرد شناخت گرایانه و در نتیجه رویکرد ساخت و ساز گرایانه حرکت کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.