فایل pdf جراحی عمومی دام های کوچک دکتر کاظمی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
9mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳۰ مهر ۱۴۰۲
تعداد بازدیدها
218 بازدید
9,900 تومان

فایل pdf جراحی عمومی دام های کوچک دکتر کاظمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دفایل pdf جراحی عمومی دام های کوچک دکتر کاظمی و موسوی در قالب فایل pdf و در ۱۷۵ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فایل pdf جراحی عمومی دام های کوچک دکتر کاظمی

جراحی های روتین به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی یا بیماری در آینده و همچنین درمان یا اصلاح برخی شرایط زمینه ای انجام می شن! این جراحی ها که تقریبا پایه ترین و مورد نیاز ترین جراحی های هر دامپزشکی هستند رو براتون بررسی بکنم!

عقیم سازی در نر ها:

از جمله اصلاح نهان بیضگی ، این روش های عقیم سازی به منظور کنترل جمعیت ، جلوگیری از رفتارهای ناخواسته و همچنین کاهش خطر مشکلات پزشکی در آینده مانند عفونت و انواع خاصی از سرطان استفاده میشود.

برداشتن توده:

توده های سرطانی اتفاقات رایجی در گربه ها و سگها در هر سنی است. آنها در دو دسته گسترده وجود دارند از جمله خوش خیم (به صورت محلی تهاجمی است اما به طور معمول قادر به گسترش در مناطق دیگر نیست) و بدخیم (به صورت محلی تهاجمی است که احتمال متاستاز یا گسترش آن در مناطق دیگر بدن) ، توده های خوش خیم و بدخیم را میتوان در هر نقطه از بدن از جمله روی پوست ، دهان و شکم یا قفسه سینه مشاهده کرد که بهتر است قبل از جراحی ابتدا بیوپسی انجام بشود.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۹۵۵۲۰۶ با ما در تماس باشید تا مشکلات خرید شما بررسی شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.