مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت در بازارهای بین المللی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۶ تیر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
698 بازدید
7,900 تومان

مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت در بازارهای بین المللی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت در بازارهای بین المللی در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت در بازارهای بین المللی :

منبع اصلی درس :

۱- مدیریت بازاریابی جهانی – اثر وارن جی . کیگان – ترجمه شده توسط دکتر ابراهیمی

۲- مدیریت بازاریابی بین المللی – تالیف دکتر حسن اسماعیل پور

جایگاه و هدف درس

این درس یکی از مباحث مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با نحوه فتح بازارهای جهانی ، ابزارها و شیوه های سود آوری توأم با ارزش آفرینی دائمی برای مشتریان است.

مفهوم نیاز

نیاز (Need) یعنی کمبود یا حالت محرومیت احساس شده در فرد که آرامش و تعادل انسانـی را بر هم زده و در او انـگیزه ای برای ارضاء ایجاد می کند.

مفهوم خواسته

خواسته یعنی چگونگی رفع نیاز ، به عبارتی خواسته ها (wants) راه های رفع نیاز بوده و با توجه به فرهنگ جوامع و نیز وضع در آمدی افراد ، تعداد آنها نا محدود و دائماً در حال تغییر می باشد.

مفهوم تقاضا

تقاضا (Demand) یعـنی اقدام به رفـع نیـاز و خواسـته با لـحـاظ نمـودن منـابع مالی ، بنابر این محـدودیت ریالی می تواند ، خواسته کالای x را به تقاضای کالای y بدل نماید.

مفهوم کالا

کالا (Product) یعنی هر شیء یا چیزی که توسط شخص معین و یا مؤسسه ای تولید شده و قادر به رفع نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان باشد.

مفهوم مبادله

مبادله (Exchange) روشی است برای رفع نیاز که در آن فرد کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا و یا خدمت به دیگران بدست می آورد.

شرایط مبادله

۱- وجود حداقل دو نفر

۲- وجود چیز ارزشمند و مورد نیاز طرفین

۳- وجود علاقمندی در طرفین

۴- آزادی طرفین در قبول یا رد پیشنهاد

۵- توانایی طرفین در مراوده و تحویل بموقع کالا

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.