روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
514 بازدید
10,000 تومان 6,800 تومان٪32 تخفیف

پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش محمدرضا سرمدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش (رشته علوم تربیتی) محمدرضا سرمدی با عنوان سازمان های یادگیرنده و مدیریت آموزشی در قالب ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن پاورپوینت و خلاصه فصل سوم کتاب مدیریت فرایند آموزش محمدرضا سرمدی:

هدف کلی:

آشنایی با نظریه سازمان های یادگیرنده و تعاریف، اصول و انواع یادگیری و کاربرد آن در سازمان ها در سازمان های آموزشی

 مقدمه:

اساسی ترین عنصر دوام وثبات سازمان های امروزی چیزی جز یادگیری به صورت مداوم وپیوسته در دنیای پیرامون سازمان و حفظ آن در دنیای رقابتی نیست، به طوری که به عقیده صاحب نظران در علم مدیریت، امروزه نمی توان سازمانی را بدون در نظر گرفتن عنصر یادگیری تصور کرد.

نظریه سازمان های یادگیرنده در مدیریت

بهبود مداوم یکی از اساسی ترین مسایل روز مدیریت است. از نظریه سازمان های یادگیرنده ابتدا مدیران با تجربه در محیط کسب و کار به صورت عملی استفاده کردند. پس از آن نظریه پرداران در محیط های دانشگاهی آن را پرورش دادند. این نظریه به دنبال یافتن بهترین راهکار برای مقابله باپیچیدگی های جهان امروز در سازمان هاست.

تعاریف سازمان یادگیرنده

پیتر سنگه: سازمان یادگیرنده مکانی است که کارکنان سازمانی به صورت مداوم ظرفیت ها و استعداد های خود را گسترش می دهند تا نتایج مطلوب و مورد نظر سازمان را تامین کنند و الگوهای جدید و گسترده ای جهت تفکر در سازمان فراهم نمایند.

تسلط فردی: موجب یادگیری مادام العمر که نوعی احترام به اهداف بلند مدت سازمانی است می شود.

الگو های ذهنی: الگوهای ذهنی این آگاهی را می دهدکه ما از تغییرات به وجود آمده برای رویارویی با پیچیدگی محیط پیرامون حمایت می کنیم.

بینش مشترک: تنها از طریق بینش مشترک در افراد سازمانی می توان سازمان یادگیرنده را ایجاد کرد که این امر را می توان ناشی از سازگاری بین بینش های فردی و توسعه این بینش ها در ایجاد دیدگاه مشترک سازمانی دانست.

یادگیری گروهی: سنگه عنوان می کند از طریق یادگیری گروهی افراد سازمانی برای یادگیری از طریق از طریق سازمان تلاش می کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.