پکیج پاورپوینت مهندسی مجدد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
21mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۸ خرداد ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
448 بازدید
7,800 تومان

پکیج پاورپوینت مهندسی مجدد

کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت مهندسی مجدد در ۶۳ اسلاید بهمراه پاورپوینت مهندسی مجدد REENGINEERING در ۱۸ اسلاید و همچنین پاورپوینت مهندسی مجدد فرآیند های کاری در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پاورپوینت فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BRP به ارائه تعریف مهدسی مجدد در مرحله اول می پردازد و در ادامه استفاده از این رویکرد و روش های پیاده سازی آن را تشریح می کند. این مضمون برای تمام سازمان ها و کسب و کارها مفید می باشد و همچنین دانشجویان رشته های مهندسی صنایع از این پاورپوینت می توانند بهترین استفاده را داشته باشند.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مهندسی مجدد، چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

مهندسی مجدد چیست؟

مهندسی مجدد به معنی آغازی دوباره، از نو متولد شدن، از نو شروع کردن است. مهندسی مجدد یعنی دگرگون سازی، دگرگونی در ذهن، طرز فکر و نگرش مدیران و کارکنان، در فرهنگ و نظام ارزشی، در فرایندها و پردازش‌ها، در ساختار و سازماندهی، و در روش استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها است. در مهندسی مجدد، طراحی ریشه ای فرایندها، تشکیلات، و فرهنگ یک شرکت برای دستیابی به جهش‌هایی خارق‌العاده در عملکرد آن شرکت صورت می‌گیرد و به کنار نهادن شیوه‌های قدیمی و سنتی و نگرشی جدید به کار برای به وجود آوردن محصول و یا خدمتی مناسب و نیز ارزش دادن به مشتری مد نظر است. در مهندسی مجدد، هدف دستیابی به نیازهای امروزی همچون کیفیت برتر، خدمات، انعطاف‌پذیری و هزینه پایین است و در نتیجه باید فرایندها را ساده نمود.

محتوای اسلاید ۱۵

روش هاى انجام مهندسى مجدد

۱- تعیین دیدگاه کسب و کار و اهداف فرایندى

۲- شناسایى فرایندهاى موجود

۳- تحلیل و شناخت فرایندهایى که لازم است بازطراحى گردند

۴- شناسایى ترتیب موثرتر فرایندها

۵- ایجاد دیدگاه فرایندگرایى در حوزه منابع انسانى سازمان

۶- پیاده سازى مدل مطلوب فرایندى

۷- ایجاد ساختار مکانیزه

محتوای اسلاید ۲۶

به طور خلاصه عوامل یا پیشرانه‌های خارجی انتخاب مهندسی مجدد عبارتند از:
۱- افزایش سطح رقابت در بازارهای جهانی
۲- تغییرات نیاز مشتریان
۳- افزایش سطح انتظارات مشتریان
۴- پیشرفتهای حاصل‌شده در فناوری اطلاعات
۵- محیط متغیر و نامطمئن امروزی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.