کاربرد رایانه و تعلیم و تربیت
نوع فایل
pdf+JPEG+word
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۴ خرداد ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3193 بازدید
12,000 تومان 7,900 تومان٪34 تخفیف

جامع تریت خلاصه کتاب کاربرد رایانه و تعلیم و تربیت محمد عطاران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه خلاصه کامل کتاب رایانه و تعلیم و تربیت مبانی نظری کاربردی رایانه در تعلیم و تربیت می باشد که بهمراه نمونه سوالات درس کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت با کد درس ۱۲۱۱۶۴۹ با پاسخنامه و همچنین نمونه سوالات تستی (تایپ شده) و تشریحی (بصورت دستنویس و با فرمت JPG ) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

«رایانه و تعلیم و تربیت» اثر جیمز تور و ترجمه محمد عطاران به نقش و جایگاه رایانه در تعلیم و تربیت با تاکید بر استفاده از رایانه در مدارس می‌پردازد. بحث درباره حضور رایانه در آموزش و پرورش با انجام پژوهش‌های جدید وقوع پیشرفت‌های فناورانه جدید تکامل می‌یابد. نهایتاً تصمیم درباره استفاده و چگونگی استفاده از رایانه در آموزش و پرورش در کل به وسیله اجتماع‌ها و مدارس و بر اساس امکانات، نیازها و اهداف خاص آنان اتخاذ می‌شود. دیدگاه‌های ارائه شده در کتاب «رایانه و تعلیم و تربیت» به مباحث اصلی در مورد سود یا زیان استفاده از رایانه در آموزش در کل نظام آموزشی می‌پردازند.

فهرست مطالب خلاصه کتاب کاربرد رایانه و تعلیم و تربیت:

فصل اول: مدارس باید آموزش به کمک رایانه را انتخاب و بکار بگیرند.

فصل دوم: مدارس نباید آموزش به کمک رایانه را برگزینند.

فصل سوم: آموزش به کمک رایانه فراگیری را بهبود می بخشد.

فصل چهارم: آموزش به کمک رایانه نمی تواند فراگیری را بهبود بخشد.

فصل پنجم: رایانه می تواند علاقه دانش آموزان را به فراگیری بیشتر.

فصل ششم: آموزش رایانه-محور می تواند مطالعه جدی را دچار مشکل کند.

فصل هفتم: آموزش به کمک رایانه برای کودکان سودمند است سازمان مشارکت کودکان.

فصل هشتم: آموزش به کمک رایانه برای کودکان سودمند نیست.

فصل نهم: داشتن سواد رایانه ای برای موفقیت دانش آموزان در آینده حیاتی است

فصل دهم: برای موفقیت دانش آموزان در آینده، داشتن سواد عادی مهمتر از داشتن سواد رایانه ای است.

فصل یازدهم: آموزش به کمک رایانه نقش معلمان را از اساس تغییر می دهد.

فصل دوازدهم: رایانه نمی تواند جایگزین معلم شود.

تصویر بخشی از فایل

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.