کتاب تحقیقات بازاریابی بصورت خلاصه با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
206kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
970 بازدید
5,900 تومان

کتاب تحقیقات بازاریابی بصورت خلاصه با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی اثر نارش. ک. مال. هاترا و ترجمه محمد زنجانی با فرمت ورد در ۳۳ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی: 

مقدمه ای بر تحقیقات بازار
طبقه بندی تحقیق در بازار
فرآیند تحقیق در بازار
تعریف مسأله در تحقیقات بازار
فرآیند تعریف مسأله
رویکرد به مسأله
طرح تحقیق
طبقه بندی تحقیقات
تحقیقات اکتشافی:/ داده های قبلی / تحقیقات کیفی
تکنیک ها در مصاحبه عمقی
تحقیق توصیفی
مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز
“تکنیکهای مقیاس بندی
نمونه گیری: طراحی و رویه ها
نمونه گیری: ملاحظات آماری
آماده سازی داده ها
توزیع فراوانی، جدول های توافقی وآزمون فرضیه ها
تهیه وارائه گزارش
فرآیند تهیه گزارش
بازاریابی بین المللی
دلایل توسعه ی بازاریابی بین المللی
محیط بازاریابی بین المللی
توسعه ی استراتژی بازاریابی بین المللی

تحقیقات بازاریابی :

عبارت است از فعالیت‌هایی که ارتباط لازم را بین مصرف‌کنندگان، خریداران و مدیران بازاریابی از طریق تبادل اطلاعات برقرار می‌کند.

در ابتدا هدف بازاریابی، پیدا کردن تکنیک‌هایی برای افزایش فروش بود و فهم و درک مشتریان هیچ جایگاهی در بازاریابی نداشت اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی تولید و پیشی گرفتن تولید کالاها و عرضه نسبت به تقاضا، مدیران بازاریابی به‌طور فزاینده‌ای اهمیت فهم و درک مشتریان پی بردند و امروز شعار بازاریاب‌ها این است: شناخت و درک خریداران به صورت انفرادی همراه با شناخت یک بخش بازاریابی تخصصی.

امروزه تمامی شرکت‌های پیشرو در عرصه تولید و تجارت، جهت اثر بخشی بازاریابی از مجموعه‌ای از فنون تحقیقات بازاریابی بهره می‌گیرند و تحقیقات بازاریابی یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین ابزارهای تصمیم سازی برای مدیران بازاریابی به‌شمار می‌رود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.