کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس) شعبانی و صفوی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۲ دی ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1156 بازدید
7,900 تومان

کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس) شعبانی و صفوی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس) تالیف: دکتر حسن شعبانی و امان… صفوی می باشد که با فرمت پاورپوینت – ppt در حجم ۳۷۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست:

بخش اول: یادگیری

فصل اول: نظریه های یادگیری

فصل دوم: الگوهای یادگیری

بخش دوم: ارتباط و تدریس

فصل سوم: ارتباط و اثر آن در فرایند تدریس – یادگیری

فصل چهارم: نظریه های تدریس

بخش سوم : مهارتهای آموزشی پیش از تدریس

فصل پنجم : شناخت و تدوین هدفهای آموزشی

فصل ششم: تحلیل آموزشی

فصل هفتم : محتوا، روش و وسیله

فصل هشتم: تحلیل نظام ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی

بخش چهارم فعالیت های آموزشی ضمن تدریس

فصل نهم: الگوهای تدریس

فصل دهم : روشهای تدریس سنتی و متداول

فصل یازدهم: روشهای جدید تدریس

بخش پنجم: مهارتهای آموزشی بعد از تدریس

فصل دوازدهم: مفاهیم کلی ارزشیابی

فصل سیزدهم: روشهای مختلف ارزشیابی

بخشی از متن پاورپوینت کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی ( روشها و فنون تدریس) :

الگوهای یادگیری بر اساس نظریه های یادگیری شکل گرفته اند
– مهمترین و مشهورترین الگوهای یادگیری عبارتند از یادگیری از طریق شرطی شدن کلاسیک ، یادگیری از طریق مجاورت ، یادگیری از طریق شرطی شدن فعال ، یادگیری از طریق مشاهده و یادگیری از طریق شناخت است.

تفکر انواع مختلفی دارد؛ مانند تداعی آزاد ، خیالبافی ، تفکر علمی و تفکر خلاق

– تفکر خلاق بر اثر تفکر منطقی حاصل می شود تفکر منطقی حاصل تعادل سه جنبه احساس ، حافظه و تخیل است

– هدف از پرورش تفکر منطقی ، شناخت علمی ، ایجاد باور ، گرایش به سوی علم و عمل است رسیدن به چنین هدفهایی مستلزم دستیابی به شرایط سالم آموزشی است.

شناخت و باور هرگز با روشهای خشک و تمرین و تکرار های بی معنا حاصل نخواهد شد ۰ کسب معرفت احتیاج به محیط مناسب دارد
– مدارس به جای انتقال و انباشتن حقایق علمی به ذهن دانش آموزان ، به آنان چگونه فکر کردن ، چگونه یاد گرفتن و چگونه زندگی کردن را بیاموزند ….

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.