بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
694kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳ آذر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
501 بازدید
5,900 تومان

بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۲

مقدمه:

بازاریابی به عنوان ابزاری به جهت ارزش در میان سازمانها و مشتریان میتواند به سازمانهای خدماتی مانند بیمارستانها و مراکز درمانی برای یافتن بازارهای هدف خود و ایجاد برتری از طریق شناسایی تمایلات و علل انتخابهای مشتریان بالفعل و بالقوه بسیار کمک میکند.
هدف از انجام این پژوهش ارائه درک مناسبی از بازاریابی بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی و یافتن مولفه های تاثیرگذار در این حوزه است.

بیشترین عوامل تاثیرگذار در ایجاد مزیت رقابتی سازمانهای خدماتی بیمارستانی و مراکز درمانی، ارزش ویژه برند، عامل کارکنان (پزشکان و پیراپزشکان) در بیمارستانهای خصوصی، قیمت در بیمارستانهای دولتی، توجه به بازاریابی داخلی و ارزش منابع انسانی، یافت شد.

با توجه به نتایج این تحقیقات،بیمارستانها و مراکز خدمات درمانی، ضمن توجه بسیار به اصول و آمیخته های بازاریابی در زمینه مورد خدمت خود، لازم است که به چندین جنبه از بازاریابی به طور همزمان توجه کنند، تا بتوانند ضمن تکریم بیماران و ارائه خدمات بهتر به آنان، یک محیط مبادله ارزش به جهت منفعت مناسب در قبال ارائه خدمات شایسته و همچنین مزیت رقابتی پایدار برای خود ایجاد نمایند.

محتوای اسلاید ۱۰

منابع:

کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی ۳ اسفند ماه ۱۳۹۳، مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی ،تهران.

پایان نامه کارشناسی ارشد استراتژی های بیمارستان

پایان نامه کارشناسی ارشد ارزش ویژه برند در بازاریابی خدمات

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات مشتریان در بیمه خدمات درمانی

میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان

تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.