تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر تیمورپور با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۶ خرداد ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
7 بازدید
15,000 تومان 10,900 تومان٪27 تخفیف

تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر تیمورپور با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود باکیفیت ترین خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر تیمورپور با فرمت pdf در ۲۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تحقیقات بازاریابی مالهوترا با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر تیمورپور

درباره کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا:

کتاب «تحقیقات بازاریابی اثر مالهوترا» یکی از معتبرترین منابع علمی و عملی در زمینه تحقیقات بازار است که به دانشجویان، پژوهشگران و مدیران بازاریابی کمک می‌کند تا با روش‌ها و ابزارهای دقیق تحقیق بازاریابی آشنا شوند و داده‌های بازار را به درستی تحلیل کنند. این کتاب با زبان ساده و مثال‌های واقعی، راهنمای کاملی برای طراحی پرسشنامه، جمع‌آوری داده‌ها و تحلیل آماری ارائه می‌دهد.

با مطالعه این کتاب:

  • با فرآیند کامل تحقیقات بازاریابی آشنا می‌شوید.

  • روش‌های نوین گردآوری و تحلیل داده‌ها را می‌آموزید.

  • توانایی تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌های دقیق بازار را کسب می‌کنید.

آیا می‌خواهید تصمیمات بازاریابی‌تان را مبتنی بر داده‌های واقعی و دقیق بگیرید؟
این کتاب کلید موفقیت شما در تحقیقات بازار است.

تحقیقات بازاریابی دیگر کار سخت و پیچیده‌ای نیست؛
با این کتاب، گام به گام یاد بگیرید چگونه بازار را بشناسید.

فهرست مطالب دانلود خلاصه کتاب: 

مقدمه ای بر تحقیقات بازار

طبقه بندی تحقیق در بازار

فرآیند تحقیق در بازار

تعریف مسأله در تحقیقات بازار

فرآیند تعریف مسأله

رویکرد به مسأله

طرح تحقیق

طبقه بندی تحقیقات

تحقیقات اکتشافی:/ داده های قبلی / تحقیقات کیفی

تکنیک ها در مصاحبه عمقی

تحقیق توصیفی

مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز

تکنیکهای مقیاس بندی

نمونه گیری: طراحی و رویه ها

نمونه گیری: ملاحظات آماری

آماده سازی داده ها

توزیع فراوانی، جدول های توافقی و آزمون فرضیه ها

تهیه وارائه گزارش

فرآیند تهیه گزارش

بازاریابی بین المللی

دلایل توسعه ی بازاریابی بین المللی

محیط بازاریابی بین المللی

توسعه ی استراتژی بازاریابی بین المللی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.