دانشجویان و کاربران گرامی ، این محصول شامل مجموعه ای از تستهای تالیفی و سوالات کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی به همراه پاسخنامه میباشد که برای درس مدیریت استراتژیک پیشرفته از کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی برای دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است .در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از سایت خریداری و دانلود نمائید.
محتویات محصول:
+سوالات تالیفی تستی و تشریحی مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی به همراه پاسخنامه
+نمونه سوالات پایان ترم درس سازمانهای پیچیده دیدگاه استراتژیک،مدیریت استراتژیک پیشرفته ، مدیریت راهبردی با پاسخنامه شامل تمامی ادوار
عنوان درس : سازمانهای پیچیده دیدگاه استراتژیک،مدیریت استراتژیک پیشرفته ، مدیریت راهبردی
کد درس : ۱۲۱۸۲۲۹- ۱۲۱۸۱۹۱_۱۲۱۸۳۸۴_۱۲۱۸۵۲۲_۱۲۱۸۵۸۰_1218214_1218221_1218432
بی شک این مجموعه کامل ترین سوالات درس در اینترنت می باشد که دیگر نیاز به هیچ منبع دیگری نخواهید داشت.
بخشی از متن تست تالیفی و سوالات کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی صالحی :
کدام ویژگی زیر خاصیت مدیریت استراتژیک نیست؟
۱-یک وظیفه مدیریتی عالی (بلند پایه) است. ۲-سازمان را به عنوان یک سیستم باز می نگرد.
۳-تعاملات بین اثر بخشی و کارآیی را مشخص می کند. ۴-فقط دیدگاه های بلند مدت را می نگرد و به کوتاه مدت توجهی ندارد.
در یکی از الگوهای مسئولیت اجتماعی اصلی هست که می گوید ثروتمندان باید ثروت خود را در سازمانهای بزرگ سرمایه گذاری کنند تا منافع آن به جامعه برسد و بتوان اهداف جامعه را تامین کرد.این اصل متعلق به کدام الگوست؟
۱-فریدمن ۲-کارنگی ۳-حساسیت اجتماعی شرکتها ۴-آشکارا در صدد تامین منافع بر آمدن
کدام مورد با رویکرد فردگرایی در تضاد است؟
۱-در این رویکرد باید برای نیروهای بیرونی که برای خود رهبری مانع هستند محدودیت ایجاد کرد.
۲-اگر همه افراد خود رهبری را دنبال کنند منغعت بیشتری بدست می آید.
۳-اعتقاد بر این است که فردگرایی سبب صداقت کمتر است و در بلند مدت اثر کمتری هم دارد.
۴-عمل درست عملی است که خوبی های بیشتری را ایجاد کرد.
هوشمندی رقابتی در همه زمینه های زیر به سازمان کمک می کند به جز :
۱-داشتن تعریف و درک درستی از صنعت خود و یافتن نقاط ضعف و قوت سازمانی
۲-جمع آوری و تحلیل اطلاعات در خصوص قابلیت ها نقاط ضعف و نیات رقبای تجاری
۳-اتخاذ تصمیمات خود بر اساس آگاهی در اطلاعات بازار
۴-جستجوی بانکهای اطلاعاتی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.