جامع ترین خلاصه کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۴ خرداد ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
863 بازدید
7,800 تومان

محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی دکتر لطف اله فروزنده ، دکتر محمد تقی امینی ، صمد خبازباویل می باشد که با فرمت ppt در ۱۷۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی کتاب برنامه ریزی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی

«برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی» به قلم نویسندگان، دکتر لطف الله فروزنده، دکتر محمد تقی امینی و صمد خبازباویل، برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و MBA دانشگاه پیام نور نوشته شده‌است. در فصل اول مباحث مدیریت استراتژیک و وظایف مدیران در این خصوص آمده است. در فصل دوم و سوم، مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک مرور شده و ارکان اصلی و جهت‌ساز برنامه‌ریزی استراتژیک، بحث شده است.

فصل چهارم، اهداف و انواع آن را در برنامه‌ریزی استراتژیک بررسی کرده و در فصل پنجم و ششم، درباره تجزیه و تحلیل محیط کلان و محیط صنعت و تحلیل رقابتی بحث شده است. در فصل هفتم عوامل توانمندسازی داخلی شامل نقاط قوت و ضعف سازمان مرور شده و در فصل هشتم استراتژی‌های رایج را در سازمان‌های تجاری مطرح شده است. در فصل نهم نیز، تدوین استراتژی با توجه به مفاهیم نظری در فصول قبل، به صورت عملیاتی و در قالب چارچوب جامع تدوین استراتژی ارائه شده است.

محتوای اسلاید ۴

مفهوم مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین , اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه است که سازمان را قادر می سازد به مقاصد خود دست یابد. مدیریت استراتژیک شامل سه بخش اصلی تدوین , اجرا و ارزیابی استراتژی می باشد.

محتوای اسلاید ۳۷

عناصر محیط تخصصی

۴-رقبای بالقوه (تازه واردان)

با اجرای محصولات جدید یا پروژه های جدید باعث افزایش ظرفیت تولید و از این رو باعث کاهش قیمت و یا سود شرکت های جاری می گردد.

موانع ورودی که از ورود رقبای تازه وارد جلوگیری و باعث حفاظت رقبای قبلی می گردد عبارتند از :

۱- صرفه جویی به مقیاس

۲- بالا بودن سطح سرمایه گذاری تجهیزات

۳- بالا بودن سطح تنوع محصولات

۴- هزینه های بالای خروج

۵- فقدان دسترسی به کانالهای توزیع

۶- قوانین دولتی

۷- نحوه رفتار

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.