جامع ترین فایل pdf مدیریت و برنامه ریزی کلاس های چند پایه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
56mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۰ مهر ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
325 بازدید
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf مدیریت و برنامه ریزی کلاس های چند پایه می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf مدیریت و برنامه ریزی کلاس های چند پایه

در دنیای امروز تعلیم وتربیت از دشــوارترین، ظریفترین و پرثمرترین امر انسانی به حساب میآید و کاری است پر ارج وقتگیر که نتایج و ثمره نهایی آن دیر به بار مینشیند. در چنین دورانی هدف از آموزش وپرورش تنها انتقال معلومات و تجارب بشری به نسل جدید نیست، بلکه رســالت آن ایجاد و تثبیت نگرشهای مطلوب و شایسته در مخاطبان و درک واقعیتهای زندگی آنان و در نهایت رشد و تعالی ابعاد وجودی انسانهاست.

کلاسهای درس نیز به عنوان سیستمهای اجتماعی که عناصر تشکیل دهنده آن یعنی:

دانش آموزان، معلمان و شرایط یادگیری محسوب میشوند در یک لحظه از زمان هرگز شــبیه به هم نخواهد بود و معلم به مثابه عنصر هوشمند و برنامهریز این سیستم، برنامه درسی کلاس خود را با توجه به شرایطی انتخاب می‌کند که در کلاس حاکم است و با به خدمت گرفتن مجموعه ای مناسب از ابزارها، وسایل و محتوا، کنش واکنشهای یاددهی و یادگیری را سازمان میبخشد. بدیهی است که هرگز دو کلاس در یک زمان واحد کاملا شبیه هم نخواهند بود زیرا عوامل انسانی و شرایط یادگیری یکسان نیستند.

در این میان با توجه به کاهــش زاد و ولد و کاهش جمعیت کودکان لازمالتعلیم بخصوص در روستاها و مناطق کم جمعیت و از طرف دیگر ضرورت تحصیل آنها، تشــکیل کلاسهای چند پایه در مدارس امری اجتناب ناپذیر به نظر میرسد .در این کلاسهــا دانش آموزان در پایه های مختلف در یک کلاس و در کنار هم و توســط یک معلم تربیت شده و آموزش میببینند.

بنابراین شیوه و قدرت مدیریت کلاسهای چندپایه توسط معلم در قالب توانایی، دانایی، و خالقیت ظاهر میگردد و با مهارتهایی عجین میشــود که از شکل ساده تر آن یعنی مهارت فنی )یادگیر اصول و روشهای فنی کلاس داری( آغاز و پس از گذر از مهارتهای انســانی، به مهارت ادراکی که حاکی از بینش فلســفه معلم نسبت به زندگی و تعلیم و تربیت است میرسد…

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.