جامع ترین پاورپـوینت بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری
کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپـوینت بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری Digital Marketing in The Tourism Industry می باشد که با فرمت ppt در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
فهرست مطالب جامع ترین پاورپـوینت بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری:
مقدمه ای بر بازاریابی دیجیتال
دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال
مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال
انواع کانالهای بازاریابی دیجیتال
۱ -وبسایت
2 -بازاریابی از طریق ایمیل (Email Marketing)
3 -وبلاگ و بازاریابی محتوا (Content Marketing)
۴ – بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing)
5- بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)
6 – بازاریابی بازیهای دیجیتال (Gaming Marketing)
عناصر | ابزارهای تشکیل دهنده بازاریابی دیجیتال
استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟
چالش های پیش روی بازاریابی دیجیتال
موفقیت در بازاریابی دیجیتال
چرا بازاریابی دیجیتال به کسب و کار شما کمک می کند؟
ایمیل مارکتینگ چیست و تکنیکهای آن کدام است؟
ارسال ایمیلهایی برای آگاهی بخشی یا Awareness
ارسال ایمیل برای قرار گرفتن در فهرست مقایسهها یا Consideration
…
مقدمه
با تحولات شگرف ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری شعار جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸ گردشگری و تحول دیجیتالی تعیین شد. با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است. ورود ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی باعث شده شیوه های بازاریابی، فروش و تبلیغات در این صنعت هم متحول شود.
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی و ویدئو مارکتینگ، از جمله ابزارهایی هستند که می توانند کسب و کارهای حوزه گردشگری را توانمند سازند.
بازار یابی دییجیتال چیست؟ (Digital Marketing)
در تعریف ساده، بازاریابی دیجیتال به معنی ترویج محصولات، خدمات و یا برند یک کسب و کار از طریق یک یا چند رسانه الکترونیکی است. بازاریابی دیجیتال کاملا متفاوت از بازاریابی سنتی بوده و در آن یک سازمان یا شرکت با استفاده از کانال های مختلف و روش های علمی اقدام به گسترش کسب و کار خود می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.