دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ،جزوه حسابداری دولتی پیشرفته (حسابداری بخش عمومی) بهمراه سوالات می باشد که در قالب pdf ، ppt و word تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
منبع :
حسابداری پیشرفته بخش عمومی با رویکرد گزارشگری مالی چندسطحی باباجانی
حسابداری سازمان های دولتی و موسسات غیرانتفاعی لیون ای.هی، ارل آر. ویلسون؛ ترجمه غلامحسین مهدوی.
محتویات فایل جزوه حسابداری دولتی پیشرفته :
پاورپوینت مقدمه ای بر حسابداری دولتی و چالش های آن (مقدمه ای بر حسابداری بخش عمومی و تاریخچه آن در ایران )در ۳۹ اسلاید
پاورپوینت نگرش انتقادی به چارچوب حسابداری مبتنی بر مسئولیت پاسخ گویی در ۳۲ اسلاید
پاورپوینت نقش مسئولیت پاسخگویی در چارچوب نظری حسابداری دولتی در ۲۳ اسلاید
پاورپوینت اصول حسابداری و گزارشگری مالی برای دولت های ایالتی و محلی در ۱۸ اسلاید
پاورپوینت حسابداری تعهدی و نقدی مزایای اجرای تعهدی در ۲۵ اسلاید
پاورپوینت بودجه بندی بر مبنای فعالیت A.B.B در ۱۹ اسلاید
پاورپوینت بودجه ایران درسال ۹۶ و میزان تحقق در ۴۲ اسلاید
پاورپوینت حسابداری شهرداری ها در ۴۹ اسلاید
پاورپوینت بودجه و مسئولیت پاسخگویی در ۱۹ اسلاید
بخشی از متن :
سوالات فصل هفتم:حسابداری نقدی و تعهدی و مزایای تعهدی
۱-معایب استفاده از سیستم حسابداری نقدی را نام ببرید.(۷مورد)
۱-What are the disadvantages of using a cash acounting system?( 7 items)
۱-عدم رعایت اصل تطابق هزینه ها با درآمدها
۲-عدم امکان ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه ها
۳-نامشخص بودن میزان مطالبات آتی جهت تقویت قابلیت وصول آنها
۴-نامشخص بودن میزان بدهی آتی جهت برنامه ریزی و تامین منابع مالی لازم جهت پرداخت انها
۵-عدم ثبت و شناسایی دارایی های ثابت سازمان
۶-عدم توانایی پاسخگویی به افزایش توقع شهروندان در خصوص ارایه آمارها و گزارشات دقیق تر در خصوص درآمدها،هزینه ها و عملکرد مدیران
۷-عدم امکان مدیریت منابع مالی و هزینه ها
۲-مزایای مبنای تعهدی را نام ببرید؟(۱۰مورد)
۲-What are the benefits of the accrual basis? (10 items )
۱-دستیابی سریع به اطلاعات جامع، کامل و دقیق از وضع موجود سازمان
2- امـکـان تشخیـص لــزوم خـرج کـرد، بـراسـاس اطلاعـات صحیـح از منابـع و نیازهـا
3- مشخص شدن میـزان درآمدهـای وصـول نشده هر دوره مالی و امکان برنامهریزی برای وصول آنها
4 – دسترسی به اطلاعات دقیقتـر و کاملتـر از درآمدها و هزینههای هر دوره ( اعم از نقدی و غیر نقدی )
5- امکان ایجاد ارتباط بین هزینهها و عملکرد آنها و در نتیجه ایجاد زمینـه برای ورود به بحـث بودجه عملیاتی
….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.