جزوه درس آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان ویرایش سال ۹۹ بهمراه نمونه سوالات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۵ آذر ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
662 بازدید
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل جزوه و خلاصه درس آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان منبع: مبارزه نوجوانان با عادتهای فکری منفی نویسنده: آلورد وموگرات ترجمه: حسین زارع و سوسن علیزاده فرد ویرایش سال ۹۹ در ۲۸ صفحه بهمراه نمونه سوالات تستی و ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی با کد درس ۱۲۱۱۶۱۸(به روزشده تانیم سال اول ۹۹-۹۸) می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب حاضر به شما می‌آموزد تا چگونه بر عادت منفی خود غلبه کنید. ۱۲ عادت اشتباه که اغلب نوجوانان را از دستیابی به شادی و موفقیت باز می‌دارد. وقتی با این عادت‌های غلط درگیر شوید، دست به تحریف واقعیت زده و حال بدی پیدا می‌کنید. این کتاب کمک می‌کند تا به شیوه‌ای یاری‌بخش و مثبت فکر کرده و اعتمادبه‌نفس کافی را برای زندگی واقعی و شاد کسب نمایید.

شما هم مانند اکثر نوجوانان، یک‌لحظه شاد و پرانرژی و لحظه بعد مضطرب و غمگین، یا سرشار از خشم هستید؟ وقتی در این احساسات غرق شدیم، فکر می‌‏کنیم که تغییر این هیجان‌‏ها، خارج از کنترل ماست! اما آنچه بیشتر نوجوانان (و حتی بزرگسالان) نمی‌دانند، این است که ما توانایی تغییر خود را در اختیار داشته، و اگر این کار را یاد بگیریم؛ به‌جای رفتارهای اشتباه و کنترل‏ نشده، جایگزین‌های مناسبی را انتخاب خواهیم کرد. تمرینات این کتاب به شما می‌آموزد تا چگونه بر عادت منفی خود غلبه کنید. ۱۲ عادت اشتباه که اغلب نوجوانان را از دستیابی به شادی و موفقیت باز می‌دارد. وقتی با این عادت‌های غلط درگیر شوید، دست به تحریف واقعیت زده و حال بدی پیدا می‌کنید. این کتاب کمک می‌کند تا به شیوه‌ای یاری‌بخش و مثبت فکر کرده و اعتمادبه‌نفس کافی را برای زندگی واقعی و شاد کسب نمایید.

فهرست فصول جزوه :

فصل اول : عادت «من نمی توانم»

فصل دوم: عادت «فاجعه پنداری»

فصل سوم:عادت «همه یا هیچ»

فصل چهارم :عادت منفی گرایی

فصل پنجم :عادت من باید،شما باید

فصل ششم :عادت پیشگویی

فصل هفتم :عادت ذهن خوانی

فصل هشتم :عادت سرزنش کردن

فصل نهم: عادت «عادانه نیست»

فصل دهم: عادت «پیش داوری»

فصل یازدهم:عادت این را حس میکنم.

فصل دوازدهم:عادت تلاش میکنم تا شکست نخورم

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.