خلاصه درس فارسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
509 بازدید
5,900 تومان

خلاصه درس فارسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه درس آموزش و طراحی واحد یادگیری فارسی ( خلاصه درس فارسی ) رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت pdf در ۳۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه درس فارسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان:

صفحه ۱ – ۶ فارسی

هدف طراحی واحد یادگیری فارسی:
یادگیرنده بتواند آنچه یاد می گیرد معنای جدیدی بسازد و بتواند با استقلال و اثربخشی آن را در موقعیت واقعی به کار گیرد.

تعریف واحد یادگیری:
مهارت ها، اجزا یا مهارت هایی که زنجیره وار کنار هم می آیند تا به هدف خود که آموزش است برسد.

اجزای یادگیری:
محتوا، روش تدریس و ارزشیابی و اهداف

سوالات اساسی در واحد فارسی:
۱- اهداف
۲- روش های رسیدن به هدف
۳- چگونگی ارزشیابی هدف

بخش های طراحی واحد یادگیری فارسی:
۱- ورودی: یعنی ابتدای کار قبل از شروع درس کلیاتی گفته شود مراحل را از پیش تعیین کنیم و اجزا را بدانیم.
۲- بخش اصلی: شامل اجزا و محتوای اصلی
۳- بخش پایانی: شامل بازخوردها؛ نتیجه گیری و ارزشیابی هاست

بخش های اصلی سرفصل ها در واحد یادگیری فارسی:
الف- فصل اول:
تکلیف عملکردی این فصل شامل طراحی یک فصل بر پایه چهار مهارت اصلی است 👈 مهارت های پایه در زبان آموزی.
ب- فصل دوم:
به این پرداخته می شود که در پایه اول ابتدایی چه اجزا، مراحل و جزئیاتی داریم مهمترین بخش آموزش در 👈 زبان آموزی در پایه اول این مرحله است.
ج- فصل سوم:
رویکرد ها در درس زبان آموزی فارسی – اهداف برنامه درسی و ساختار کتب درسی در دوره ابتدایی 👈 تکلیف عملکردی مطالعه کتب شش پایه و تهیه جدول وسعت و توانی ترسیم درباره محورهای طرح شده در کتب و آن را به نظرخواهی پایه های مختلف بگذارد و نتایج را در جدول اعمال کند.
د- فصل چهارم:
بررسی مهارت های چهارگانه به شکل تحلیلی در پایه دوم تا ششم

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.