خلاصه کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده ماکس ساترلند با فرمت ppt
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل سوم و چهارم کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده نوشته ماکس ساترلند با ترجمه سینا قربانلو می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
خلاصه کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده ماکس ساترلند
درباره کتاب:
کتاب “روانشناسی تبلیغات تجاری” حاصل سالها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و راز تأثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف میکند. کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه میکنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکت های تبلیغاتی، همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است.
بخشی از متن پاورپوینت:
تبلیغ زیر آستانه حسی: بزرگترین افسانه دوران
تبلیغ زیر آستانه حسی به چه معناست
پیامی است که به گونه ای فرستاده میشود که گیرنده از دریافت آن هشیارانه آگاه نمیشود.
این مسئله به عمق پردازش ذهنی ما برمیگردد و به جای اصطلاح زیر آستانه حسی از عبارت پردازش سطحی استفاده میکنیم.
به عبارت دیگر نمادها به قدری ضعیف و کوتاهند که به روشنی قابل تشخیص نیستند که با تکرار تقویت میشوند.
داستان پایان ناپذیر
از تبلیغان زیر آستانه حسی یک نوع ترس وجود داشت زیرا فرد از آنچه که روی می داد مطلع نمیشد این عمل موجب ترسی شد که بلافاصله قانون گذاران برای ممنوع کردن تبلیغ زیر آستانه حسی دست به کار شدند.
اگر تبلیغ زیر آستانه حسی به واقع چنین تاثیری بر رفتار ما بی آنکه مطلع شویم داشت پس ما نیاز به مراقبت داشتیم.
چرا افسانه زیر آستانه حسی آنقدر سر زبان ها افتاد.
قانون گذاران شتاب بیش از حدی برای ممنوع کردن آن از خود نشان دادند.
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.