خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل شارلوت اف.کنادتز ترجمه لیلا غلامی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۳ آبان ۱۴۰۲
تعداد بازدیدها
101 بازدید
10,000 تومان

خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل شارلوت اف.کنادتز ترجمه لیلا غلامی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل نوشته تیلده هدینگ، شارلوت اف.کنادتز، موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی، لیلا غلامی شامل ده فصل می باشد که با فرمت pdf در ۴۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

مفهوم برند

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا ؛مارک ؛برند ؛ نمانام یا نشان تجاری مشخص کننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی خاص که آنرا از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.

برند برداشت افراد از یک نام است….

فهرست خلاصه کتاب مدیریت برند پژوهش تئوری و عمل شارلوت اف.کنادتز :

فصل اول:

مفهوم برند

فصل دوم:

اصطلاحات کلیدی در مدیریت برند

فصل سوم:

چشم انداز:مدیریت برند

فصل چهارم:

رویکرد اقتصادی

فصل پنجم:

رویکرد هویتی

فصل ششم:

رویکرد مشتری محور

فصل هفتم:

رویکرد شخصیتی

فصل هشتم:

رویکرد رابطه ای

فصل نهم:

رویکرد انجمنی

فصل دهم:

رویکرد فرهنگی

نویسندگان این کتاب کار فوق‌العاده جامعی انجام داده‌اند و با سخت‌ کوشی از طریق کار بر روی ادبیات پژوهشی برند، هفت دیدگاه از مکاتب فکری متفاوت درباره برداشت‌ها از برند را چارچوب‌بندی کرده‌اند. از منظر این‌گونه‌شناسی، در مقایسه با سایر موارد، آن‌ها به این مطلب توجه کرده‌اند که موضوع بسیار مهم ارزش ویژه برند، چگونه خلق و مدیریت می‌شود.

باید به نویسندگان این کتاب بابت ابتکار عملشان در استخراج این متن، بر مبنای خبرگی از درون ادبیات پژوهش و در عین حال فراهم ساختن امکانی برای تبلور خردمندانه مفاهیم مدیریتی تبریک گفت. پژوهش منظم و پاکیزه‌ای که در تفسیر و تلفیق روان و ساده‌فهم مطالب در این متن صورت گرفته است، دریافت بهتری از چالش درک برند یک شرکت و مدیریت مسیر رشد آن به ارمغان می‌آورد. از کاری که نویسندگان انجام داده‌اند، پیداست که چرا تفسیرهای مختلفی درباره ماهیت برندها وجود دارد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.