خلاصه کتاب مطالعات تطبیقی و سیاستهای گردشگری
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
350KB
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۷ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
543 بازدید
6,900 تومان

خلاصه کتاب مطالعات تطبیقی و سیاستهای گردشگری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه نویسی فصل ۷ و ۸ کتاب مطالعات تطبیقی و سیاستهای گردشگری یزدان شیرمحمدی دانشگاه پیام نور رشته مدیریت گردشگری می باشد که با فرمت pdf و word تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه فصل ۷ و ۸ کتاب مطالعات تطبیقی و سیاستهای گردشگری:

فصل ۷ :سیاست های گردشگری در کشورهای موفق در صنعت گردشگری در آسیا و اقیانوسیه

فصل ۸ : سیاست های گردشگری ایران

خلاصه نویسی فصل هفتم:

گردشگری در ترکیه:

ترکیه کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی اناتولی یا آسیای کوچک در جنوب باختر آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز در منطقه بالکان (منطقه ای در جنوب خاور اروپا قرار دارد). در ترکیه وزارت فرهنگ و گردشگری متولی صنعت گردشگری است این وزارتخانه دارای بخشهای مختلفی مانند بازاریابی، سرمایه گذاری، آموزش و حفاظت از منابع و آثار باستانی است. این وزارتخانه همچنین ۸۱ دفتر استانی و ۴۴ دفتر نمایندگی و بازاریابی در ۳۶ کشور خارجی دارد. از دیگر وزارتخانه های مهم و اثر گذار در تدوین و اجرای راهبردهای گردشگری ترکیه می توان به وزارت محیط و شهر سازی، وزارت غذا کشاورزی و دامداری، وزارت اقتصاد، وزارت توسعه و وزارت حمل و نقل دریایی و ارتباطات اشاره کرد. بازارهای برتر گردشگر فرست به ترکیه به ترتیب شامل آلمان ، روسیه، بریتانیا، گرجستان و بلغارستان می شود.

ترکیه کشوری کوهستانی و به نسبت پر باران است. شکل این کشور مانند مستطیل است. ترکیه از آب و هوای خوب و جلگ های برخوردار است. و مکانهای جالب و دیدنی دارد به همین دلیل سالانه  تعداد زیادی توریست به آنجا مسافرت می کند.

گردشگری در چین:

متولی صنعت گردشگری در چین، سازمان ملی گردشگری چین است. گردشگری در چین پس از انجام اصلاحات و آزاد سازی های اقتصادی …

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.