دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی رشته آموزش ابتدایی می باشد که با فرمت pdf در ۳۷۶ صفحه اسلایدوار تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی:
روشهای نوین یادگیری و یاددهی
• مهارت های مورد نیاز دانش آموزان در دنیای امروز
• الف- مهارت های شخصی) پایبندی به ارزش ها /حق گویی /حق طلبی/ هدف گذاری/ مباحثه و مذاکرات/ قدرت رهبری/ توان انجام کارفیزیکی و فکری/ برنامه ریزی حرفه ای
• مهارت های پایه مشترک زندگی) مهارت حل مسئله/تفکر انتقادی/تفکر خلاق/همدردی و همدلی/ بصیرت / ارتباط موثر/ خود آگاهی و…
• مهارت های انسانی ) عزت نفس/استقلال/نگرش جهانی/ انعطاف پذیری/خودشناسی/پژژوهشگری/چگونه دانستن/ چگونه با دیگران زیستن/ مشارکت جویی/ مسولیت پذیری
تعریف آموزش: هرگونه فعالیتی که به صورت هدفمند از قبل طراحی شده تا یادگیری افراد را آسان کند آموزش گفته می شود.
مراحل مهم آموزش:
• قبل از تدریس ( طراحی آموزشی: انتخاب روش تدریس/ تنظیم طرح درس/ تقسیم بندی فصل/ ارزیابی: ورودی/ تکوینی/ارزیابی نهایی،بازخورد)
• ضمن تدریس ( الگوهای تدریس و کاربرد عملی)
• فعالیت ها و مهارت های بعد از تدریس (میزان یادگیری/بازخورد مباحث/ارزشیابی)
تعریف تدریس: تدریس قسمتی از آموزش و یا نوعی
از آموزش است که به صورت رسمی در کلاس و توسط معلم انجام می شود و آن را از سایر
• آموزشهای غیر رسمی مجزا می کند.
• ویژگی های تدریس: هدفمند/ رابطه متقابل معلم و شاگرد/ وجود شرایط خاص
تعریف یادگیری: تغییرات پایداری که در رفتار فرد صورت گرفته و این تغییرات در قالب تجربه و عمل به وقوع پیوسته است.
• ایجادد تغییرات مطلوب و مستمر در رفتار فرد است که از راه تاثیر و ارتباط متقابل با محیط (تجربه) در فرد ایجاد می شود.
تفاوت تدریس و یادگیری:
• تدریس کنش متقابل معلم و فراگیر است و یادگیری تغییراتی است که در نتیجه این کنش تعامل حاصل می شود.
• یادگیری در هرجا و هر زمان ممکن است روی دهد ولی تدریس در کلاس و با حضور معلم روی می دهد.
• هر تدریسی منجر به یادگیری نمی شود. آیا آنچه معلم تدریس می کند توسط فراگیر بکار بسته می شود؟
• نظریه های بادگیری به مطالعه و شرایطی که منجر به تغییر می شود می پردازند در حالی که نظریه های تدریس بیشتر به معلم و شرایط کلاس می پردازند و معلمان به جهتی هدایت میکنند که شرایط تغییر رفتار ایجاد می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.