دانلود جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۸ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
278 بازدید
9,800 تومان 6,800 تومان٪31 تخفیف

دانلود جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه می باشد که با فرمت pdf و word با قابلیت ویرایش و سرچ در ۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود جزوه مدیریت رسانه پیشرفته ویرایش جدید:

مدیریت رسانه یک فرآیند هفت مرحله ایی است که شامل سیاست گذاری، برنامه ریزی، تولید یا تامین، نظارت، پخش، نظرسنجی و اثرسنجی (بازخورد گرفتن از کار) میباشد. بر اساس این دیدگاه مذکور مدیریت رسانه یک چرخه ایی است که از سیاست گذاری شروع میشه بعد در پایه سیاستهای وضع شده برنامه ریزی میشه برای تولید یا تامین برنامه انجام میشود، در مرحله بعد بر پایه برنامه ریزی انجام شده تولید صورت میگیرد یا ازمنبع خارجی یا داخلی خریداری، تامین و برداشت میشود.

همزمان با بحث تولید و پس از تولید و تامین، مرحله نظارت و کنترل آنها است و بعد برنامها آماده میشوند و به دنبال آن پخش و ارائه صورت میگیرد و اثرسنجی و نظرسنجی مخاطبان صورت میگیرد که این کاربرای تعیین میزان اثری که برنامها در راستای اهداف آنها صورت گرفته ، می انجامد و این دیدگاه مدیریتی مفهوم میشود و دروازه بانی انجام میشود.

به دیدگاه بعدی محتوا و معنا میرسیم و رسانه متکی برآن است، ساختار و محتوا باهم فرق دارند ،گاهی مواقع مدیریت بر معنا و محتوا  و گاهی بر ساختار محتوا تاکید میورزد و تاکید برمعنا و محتوا برای تاثیرگذاری بر فرآیند ذهنی مخاطب است و حداکثری اثر در طول زمان است و حاصل آن اقناع و در این زمان مخاطبان بدون هیچ چشم داشتی به دلیل اقناع پیامهای رسانه‌ایی ترویج و تبلیغ میکنند، اگر اثر بخشی را مهمترین مولفه در میزان دستیابی به اهداف سازمان بدانیم و توفیق ما زمانی است که میزان اقناع و پیامهای رسانه ایی به بیشترین سطح خود برسد و ترویج و تبلیغ از طرف مخاطب صورت بگیرد واین دستیابی به اهداف سازمان است‌.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.