دانلود جزوه کامل علوم تربیتی (۱) جلد سوم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۶ دی ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2634 بازدید
8,800 تومان

دانلود جزوه کامل علوم تربیتی (۱) جلد سوم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه کامل علوم تربیتی (۱) جلد سوم که با فرمت pdf در ۴۴۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه کامل علوم تربیتی (۱) جلد سوم

این جزوه خلاصه مباحث کارشناسی ارشد علوم تربیتی شامل خلاصه مطالب و تست دروس روش ها و فنون تدریس، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی، مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی، روانشناسی تربیتی، تکنولوژی آموزشی، نظارت و راهنمایی، سنجش و اندازه گیری، آمار و روش تحقیق می باشد.

بخشی از متن جزوه:

راهبرد اول بدیعه پردازی در نوشتن خلاق کاربرد دارد. راهبرد اول بدیعه پردازی در کشف مسائل اجتماعی بخصوص مسائلی که برایشان تعاریف و راه حلهای بسیاری دارند کمک می کند. گام قیاس شخصی برای رشد بینش گامی اساسی است.
هدف راهبرد دوم دگرگون سازی زمینه ذهنی فرد و مفهوم سازی جدید برای به وجود آوردن رویکردهای تازه به حل مسائل زندگی فردی هر کلاس است (مشکل گشایی).
در الگوی بدیعه پردازی بهتر است با کودکان خیلی کوچک به بسط تمرین بسنده کرد. با بدیعه پردازی می توان ابعاد مسائل اجتماعی کشف شده در خلال ایفای نقش، بررسی گروهی با تفکر به شیوه محاکم قضایی را گشود. مؤثر ترین کاربرد بدیعه پردازی در طول زمان به وجود می آید. گوردن معتقد است که می توان فرایند خلاقیت را با دیگران مبادله کرد و می توان آن را با مهارت آموزی مستقیم توسعه کرد.
سیستم اجتماعی:

– ساخت الگو ملایم است.

– اجرای مراحل الگو توسط معلم و هدایت فعالیت های شاگردان توسط او

– شاگردان در استفاده از استعاره ها، به طور آزادانه بحث می کنند.

پاداش درونی است.

اصول واکنش:

– معلمان باید برای ایجاد خلاقیت در شاگردان تلاش کنند – معلمان باید انواع نظرات شاگردان را بپذیرید. – معلمان باید به جنبه های عاطفی شاگردان توجه بیشتری کنند سیستم حامی: – تسهیلات لازم (فضای معنوی خو۲)

کاربرد:

– افزایش خلاقیت

– ایجاد احساس و روابط اجتماعی

– آگاهی از واکنش های دیگران

– کمک به خلق عدالت اجتماعی

– کاربرد در تمام علوم به ویژه علوم و هنرها

– خلاقیت در نوشتن (توصیف، استدلال، نقل مطال ۲)

– کشف مسائل اجتماعی (از راه استعاره قیاس شخصی)

– مشکل گشایی (رویکردهای تازه به مسائل زندگی)

…..

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.