دانلود خلاصه درس حسابداری مدیریت با عنوان پاورپوینت هزینه یابی کیفیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۹ خرداد ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
4 بازدید
15,000 تومان 11,500 تومان٪23 تخفیف

دانلود خلاصه درس حسابداری مدیریت با عنوان پاورپوینت هزینه یابی کیفیت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه درس حسابداری مدیریت با عنوان پاورپوینت هزینه یابی کیفیت ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود خلاصه درس حسابداری مدیریت با عنوان پاورپوینت هزینه یابی کیفیت

فهرست مطالب:

تعریف هزینه یابی کیفیت

اهمیت هزینه یابی کیفیت در سازمان‌ها

روش های هزینه یابی کیفیت

مزایای هزینه یابی کیفیت

معایب هزینه یابی کیفیت

نحوه اندازه‌گیری و ارزیابی هزینه‌های کیفیت

نمونه‌های موفق هزینه یابی کیفیت

پیشنهادات برای اجرای موفق هزینه یابی کیفیت در سازمان‌ها

کاربردهای هزینه یابی کیفیت

نتیجه گیری

تعریف هزینه یابی کیفیت

هزینه یابی کیفیت یکی از اصول اساسی مدیریت کیفیت و روش مدیریتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های مرتبط با کیفیت محصولات و خدمات خود را شناسایی، اندازه‌گیری و کنترل کنند.

این روش شامل شناسایی هزینه‌های مرتبط با انجام فعالیت‌های کیفیتی، اصلاح عیوب و نقص‌ها، آموزش کارکنان، ایجاد فرآیندهای کیفیت و سایر فعالیت‌های مرتبط با بهبود کیفیت محصولات و خدمات است.

همچنین این روش به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا با بهبود کیفیت محصولات خود، هزینه‌های اضافی ناشی از عیوب و نقص‌ها را کاهش دهند و در نتیجه عملکرد و سودآوری خود را بهبود بخشند.

بهبود عملکرد:

هزینه‌یابی کیفیت به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با شناسایی و کاهش هزینه‌های مرتبط با عیوب، نقص‌ها و ناکارآمدی‌ها، عملکرد خود را بهبود بخشند.

این فرآیند موجب می‌شود تا سازمان به‌صورت مستمر کیفیت محصولات و فرآیندهای خود را ارتقاء داده و از اتلاف منابع جلوگیری نماید.

افزایش رضایت مشتریان:

با بهبود کیفیت محصولات و خدمات، سازمان‌ها می‌توانند ارتباط مثبت و موثر تری با مشتریان خود برقرار نمایند و رضایت آن‌ها را افزایش دهند که منجر به حفظ مشتریان فعلی و جلب مشتریان جدید خواهد شد.

 راهنمای خرید و دانلود فایل 

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۹۵۵۲۰۶ با ما در تماس باشید تا مشکلات خرید شما بررسی شود.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.