دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
934 بازدید
10,000 تومان 7,900 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین فایل حقوق خانواده در ترجمه لمعه (متون فقه ۲) دکتر سید محمد صدری (نکاح – طلاق – ظهار – ایلاء – لعان) با فرمت pdf می باشد..امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر سید محمد صدری

حقوق عرفی ایران به خصوص حقوق خصوصی و جزا، رابطه ی بسیار نزدیکی با فقه دارد؛ به گونه‌ای که واحدهای فراوانی از دروس دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های مختلف حقوق را دروس فقه، اصول فقه، قواعد فقه، آیات الاحکام و … تشکیل می‌دهد. از سوی دیگر فارغ التحصیلان رشته فقه به صورت گسترده ای جذب دستگاه قضا و کانون وکلا می‌شوند. بنابراین آموزش فقه نقش به سزایی در تربیت حقوقدانان ایرانی دارد و هرگز نمی‌توان تأثیر و تأثر فقه و حقوق از یکدیگر را انکار نمود. از این رو، متون درسی فقه که برای رشته حقوق و فقه و مبانی اسلامی تدریس می‌شود بر اساس سرفصل تعیین شده، به گونه‌ای در این کتاب تدوین گردیده که برای دانشجویان قابل استفاده باشد و غیر دانشجویان هم بتوانند به صورت کاربردی از آن بهره مند گردند.

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر صدری

کتاب “متون فقه ۲” مشتمل بر ۵ بخش (کتاب) می باشد:

۱- نکاح

۲- طلاق

۳- ظهار

۴- ایلاء

۵- لعان

دانلود فایل متون فقه ۲ دکتر محمد صدری

این کتاب متنی پیراسته و میانه بین «لمعه» و  «روضه» می باشد:

کتاب “اللمعه الدمشقیه” و “الروضه البهیه” پیوسته در معرض شرح و حواشی فراوانی قرار گرفته اند و اخیراً با راه یافتن این دو کتاب به متون درسی دانشگاه ها، کار ترجمه ی آن ها رونق گرفته است. کتاب “متون فقه ۲” با شیوه ای نوین، منبعی مناسب از ترجمه ی دو کتاب مذکور می باشد؛ به این صورت که در ابتدا اصل متن عربی کتاب لمعه به طور کامل به این کتاب آموزشی منتقل شده و نخست همین متن ترجمه گردیده و سپس با توجه به ایجاز بسیار زیاد متن و ناگزیری از شرح به کتاب روضه البهیه رجوع شده و در حد ضرورت و با نگاهی روزآمد از این کتاب ارزشمند برداشت شده که این برداشت ها به صورت آزاد ترجمه گردیده اند و بدین ترتیب متن فقهی فارسی شکل گرفته است…

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.