دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی معلمان
نوع فایل
word
حجم فایل
96kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳ بهمن ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1039 بازدید
5,900 تومان

دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی معلمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی معلمان می باشد که با فرمت ورد – word با قابلیت ویرایش در ۴۴ صفحه نگارش گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫خودکارآمدی‬‎

دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی معلمان

بندورا خودکارآمدی را دریافت و داوری فرد درباره­ی مهارت­ها و توانمندی های خود برای انجام کارهایی که در موقعیت ویژه به آن نیازمند است تعریف کرده است(شهنی ییلاق و همکاران، ۱۳۸۲) و معتقد است که خودکارآمدی همچون عامل شناختی- انگیزشی، دارای نقشی پرمایه در پدیدآوری تفاوت­های فردی و جنسیتی در گستره­ی کارکرد تحصیلی است(بندورا، ۲۰۰۱). راه دیگری که بندورا(۱۹۹۵) خودکارآمدی را شرح داده، بر حسب ادراک فرد از مقدار کنترلی است که او بر زندگی خود دارد، افراد می­کوشند بر رویدادهایی که زندگی آنان را تحت تاثیر قرار می­دهند، اعمال کنترل نمایند. با اعمال نفوذ در موقعیت­هایی که آنان می­توانند مقداری کنترل داشته باشند، بهتر می­توانند آینده­ی مطلوب را تحقق بخشیده و از نتایج نامطلوب ممانعت به عمل آورند. تلاش برای اعمال کنترل بر شرایط زندگی، تقریبا بر هر فردی حکمفرماست، زیرا این کار می­تواند منافع شخصی و اجتماعی را برای آنان تأمین نماید. توانایی تأثیرگذاری بر پیامدها، آنان را قابل پیش­بینی می­سازد. قابل پیش­بینی بودن، آمادگی سازش یافتگی را پرورش می­دهد و ناامیدی در اعمال نفوذ بر اموری که به صورت نامطلوب بر زندگی فرد تأثیر می­گذارند، نگرانی، دلسردی و ناامیدی را پرورش   دهد(اعرابیان و همکاران،۱۳۸۳)….

فهرست مطالب:

خودکارآمدی

تعریف خودکارآمدی

نظریه شناختی- اجتماعی

باورهای خودکارآمدی

منابع باورهای خودکارآمدی

تجارب جانشینی

برانگیختگی فیزیولوژیک

اجرای خودکارآمدی

ابعاد خودکارآمدی

منابع رشد خودکارآمدی

فرایندهای مرتبط شونده با خودکارآمدی

مراحل رشد خودکارآمدی.

خودکارآمدی و عاملیت انسانی

ابعاد عاملیت انسانی

جنسیت و خودکارآمدی

خودکارآمدی دانش آموزان

راهبردهای آموزشی برای بهبود خودکارآمدی

ویژگی های دانش آموزان با خودکارآمدی بالا و پایین

باورهای خودکارآمدی معلم

خودکارآمدی معلمان و پیامدهای آموزشی و یادگیری آن

پژوهش های انجام شده در داخل

پژوهش های انجام شده در خارج

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.