فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران بالدوین ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ آذر ۱۴۰۳
تعداد بازدیدها
42 بازدید
15,500 تومان

فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران بالدوین ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی با فرمت ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران بالدوین ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی با فرمت ppt (مواردی که مدیران بزرگ می‌ دانند و به آن عمل می‌ کنند) نوشته بالدوین، بومر، رویین با ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی ، عباس ابراهیمی، علی جمالی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل pdf در ۳۳ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران بالدوین ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی

نگاهی مختصر بر کتاب

ارزش دانش مدیریت در توانمندسازی مدیران و ایجاد مهارت در آنان برای اثربخشی سازمانی است. کتاب حاضر به گونه‌ای جامع و کامل، مهارتهای مدیران را با نثری روان و ساده به مخاطبان ارائه می‌کند و در فصول مختلف آن مهارتهای مدیریت را از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. همچنین به طور کاربردی به نحوه توسعه مهارتهایی می‌پردازد که مدیران در محیط کاری خود به طور متعدد با آن مواجه‌اند.

بخشی از متن پاورپوینت:

ارتباطات چیست؟

شاید عمده ترین ویژگی تعریف ارتباطات، تسهیم اطلاعات با افراد دیگر باشد.

باید در نظر داشت به اشتراک گذاری به تنهایی کافی نیست بلکه میبایست برای ارتباطی موثر به درک مشترک رسید.

درک مشترک به معنای داشتن دیدگاه مشترک و یا موافقت نیست.

باید راهی انتخاب گردد که شنونده تعابیر و تفاسیر مشابه به گوینده را داشته باشد.

باور های نادرست درباره ارتباطات

اگر مدارک و یا شواهد قوی داشته باشید، هرکسی متقاعد خواهد شد.

مفهوم کلمات همان معنی لفظی آن هاست.

ارائه بصورت پاور پوینت همیشه بهترین شیوه متقاعد کردن است.

ارتباطات قاطع یعنی واکنش های پرخاشگرانه و متهورانه.

شنیدن، فعالیتی منفعلانه است.

ایجاد پیامهای متقاعد کننده

اولین اصل ارتباط موثر تحلیل مخاطبان است.

اولین بار ارسطو سه دلیل متقاعد شدن را بیان کرد:

اول: ما با اعتبار شخصی، یا صفات وشخصیت سخنران متقاعد میشویم.

دوم: در یک پیام به خواسته های احساسی و عاطفی پاسخ میدهیم.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.