فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی دکتر حمید پیرامون تبلیغات در قالب ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۸ فروردین ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
3 بازدید
15,000 تومان

فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی دکتر حمید پیرامون تبلیغات در قالب ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جدیدترین و جامع ترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی دکتر حمید پیرامون تبلیغات می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصل چهارم کتاب روانشناسی اجتماعی کاربردی دکتر حمید پیرامون تبلیغات

درباره کتاب:

در جوامع پیشرفته روان‌شناسی اجتماعی کاربردی در حل مشکلات بسیاری مانند جنبه های اجتماعی سلامت، آموزش و یادگیری، محیط زیست و اثرات آن بر وضعیت روانی و زندگی اجتماعی، حوزه ترافیک و رانندگی، علوم شناختی و هوش مصنوعی، محیط‌‌های سازمانی سلامت، و هزاران مشکل محیطی و اجتماعی موفق بوده است. اما متأسفانه در ایران نتایج حاصل از پژوهش‌ها و تحقیقات مربوط به روان‌شناسی اجتماعی و نظریه‌‌های مربوط به آن، برای حل مشکلات اجتماعی و ایجاد توسعه پایدار توسط دولتمردان، مدیران سازمان‌ها و مؤسسات اجرایی کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

مشکلات حاد کنونی در کشور، مانند آسیب‌های اجتماعی، آلودگی زیست‌ محیطی، کمبود آب و منابع طبیعی، استرس‌‌های سازمانی، شیوع بیماری‌‌های جسمانی و روانی مانند سرطان، سکته و مرگ ناگهانی، همگی جنبه های خاصی از ناهنجاری در رفتار اجتماعی را در بردارند که به کمک روانشناسی اجتماعی کاربردی قابل حل است. این اثر، گام کوچکی در جهت کاربست روان‌ شناسی اجتماعی در بررسی و حل مشکلات اجتماعی با نگاه ویژه به مسائل خاص جامعه ایران است.

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه

مشاهده ی برنامه ی خاصی از تلوزیون تاثیر شگرفی بر نگرش ها و رفتار انسان دارد. بدیهی است که در عصر ارتباطات جمعی به سر می بریم که وجه مشخصه ی آن، تلاش برای متقاعد سازی عموم است. تولید کنندگان فرآورده های خاص، مبالغ هنگفتی صرف متقاعد سازی برای خرید فرآورده های خود می کنند چراکه تبلیغات بر نحوه ی تعبیر و تفسیر ما از رویدادهای مهم زندگی تاثیر می گذارد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.