فصل ۵ کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند در قالب ppt
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1MB
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۰ تیر ۱۴۰۴
تعداد بازدیدها
6 بازدید
30,000 تومان 22,000 تومان٪27 تخفیف

دانلود پاورپوینت فصل ۵ کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل دانلود پاورپوینت فصل ۵ کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام با عنوان: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن پاورپوینت فصل ۵ کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه محمدعلی عبدالوند :

ماهیت تحقیقات بازاریابی در محیط بازاریابی صنعتی

تحقیقات بازاریابی عبارت است از هدف و فرایند سیستماتیک کسب کردن، تجزیه و تحلیل و گزارش داده یا اطلاعات برای تصمیم گیری در بازاریابی. تحقیقات بازاریابی صنعتی یکی از منابع اطلاعات بازاریابی صنعتی است. تحقیقات بازاریابی به مطالعات دوره ای می پردازد تا داده ها را با هدفی خاص گرداوری و تجزیه و تحلیل کند.

تفاوت بین تحقیقات بازاریابی مصرفی و صنعتی

۱- در بازاریابی صنعتی، اتکاء بیشتری بر داده های دست دوم، تحقیقات اکتشافی و نظر متخصصین وجود دارد.

۲- به دلیل ماهیت فنی بسیاری از کالاهای صنعتی، شناخت عوامل فنی برای تحقیق صنعتی اهمیت فراوانی دارد.

۳- مدیران شرکت های تولید کننده محصولات صنعتی بطور عام مطالعات تحقیقات بازاریابی کمتری در مقایسه با مدیران بازاریابی شرکت های تولیدکننده کالاهای مصرفی انجام می دهند

۴- در مقایسه با روش های مورد استفاده برای گردآوری داده های اولیه، در بازاریابی صنعتی بر روش توصیفی تأکید بیشتری می شود.

۵- تفاوت های موجود در ابعاد روش توصیفی شامل: اندازه نمونه، همکاری و در دسترس بودن پاسخ دهندگان و تعریف پاسخ دهندگان می باشد.

چشم انداز تحقیقات بازاریابی صنعتی۱

توسعه امکانات بالقوه بازار – بازاریاب های صنعتی به اطلاعات فروش و امکانات بالقوه سود الاها و بازارها در حال و آینده نیاز دارند. این اطلاعات در مورد اینکه چه میزان از منابع باید به بازارهای فعلی تخصیص یابد، چه کالاهایی باید کنار گذاشته شود و به چه کالاها و بازارهایی باید وارد شد، مفید خواهد بود…

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.