مسائل اخلاقی در روان درمانی کودکان و نوجوانان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
139kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۱ آبان ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
276 بازدید
5,800 تومان

کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت مسائل اخلاقی در روان درمانی کودکان و نوجوانان می باشد که در قالب ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت :

مشاوره ، روان درمانی  و کار با کودکان هم لذت بخش و هم مشکل است زیرا توأم با پذیرش مسئولیت ، ابهامات ، دوگانگی وعوامل مزاحم مضاعفی است ، به همین دلیل بسیاری از روان درمانگران از خردسالان اجتناب می کنند و ترجیح می دهند با بزرگسالان کار کنند ، زیرا پیامدهای قانونی و اخلاقی نیز به این مسئله دامن می زند.

رهنمودهای اخلاقی حرفه های خدمات رسانی عمده برای مثال، انجمن مشاوره آمریکا ، انجمن روان شناسی آمریکا ، انجمن ملی روان شناسان مدرسه و انجمن ملی مددکاران اجتماعی ، ضوابطی را به دست می دهند که تا حدودی با ملاحظات اخلاقی مربوط به اجرای مداخله های روان شناختی در مورد کودکان ارتباط دارند. در بین این مجموعه های اصول اخلاقی ، پاره ای شباهت ها و موضوعات همسان در این زمینه وجود دارد که بسیاری از این اصول با رهنمود های اخلاقی خدمات روان درمانی در بزرگسالان همپوشانی و اشتراک دارند .به عقیده Ross استلزام های اخلاقی ( ethical implication ) درمان مشکلات روان شناختی یک فرد تابع معکوسی از آزادی انتخاب او می باشد  ؛ هر اندازه حق انتخاب فرد کم باشد ، استلزام های اخلاقی درمان بیشتر می شود .

ž- برخی از این اصول شامل این موارد است :

žمسئولیت و رفاه مراجع

žرازداری

žروابط حرفه ای

žصلاحیت

žاطلاعیه ها و نمایش همگانی

žامور شخصی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.