نمونه طراحی واحد یادگیری با فرمت word
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درس هفتم کتاب علوم پایه دوم دبستان (اگر تمام شود ) می باشد که با فرمت word در ۱۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
نمونه طراحی واحد یادگیری :
فهرست مطالب
فصل اول:چرایی ………………………………………………………………………………… ۱
مقدمه………………………………………………………………………………………………. ۲
نیاز جامعه…………………………………………………………………………………………. ۳
نیاز دانش آموز……………………………………………………………………………………. ۳
نمودار ارتباط عمودی و افقی……………………………………………………………………… ۴
ارتباط عمودی و افقی……………………………………………………………………………… ۵
اهمیت و ضرورت………………………………………………………………………………… ۵
فصل دوم:چیستی………………………………………………………………………………… ۷
توضیح مختصر((نقشه مفهومی))……………………………………………………………… ۸
اهداف کلی………………………………………………………………………………………… ۹
اهداف جزئی……………………………………………………………………………………… ۹
اهداف رفتاری……………………………………………………………………………………. ۹
فصل سوم:چگونگی…………………………………………………………………………….. ۱۲
الگوی تدریس…………………………………………………………………………………….. ۱۳
روشهای تدریس………………………………………………………………………………… ۱۳
وسایل تدریس…………………………………………………………………………………….. ۱۴
ایجاد انگیزه………………………………………………………………………………………. ۱۴
ارزشیابی آغازین………………………………………………………………………………… ۱۴
ارائه درس جدید………………………………………………………………………………….. ۱۴
جمع بندی…………………………………………………………………………………………. ۱۵
ارزشیابی پایانی………………………………………………………………………………….. ۱۶
تعیین تکلیف……………………………………………………………………………………… ۱۶
منابع………………………………………………………………………………………………. ۱۷
فصل اول
چرایی
مقدمه:
منظور از آموزش، فعالیتی است که طی آن استعدادها بالقوه یک فرد پرورش می یابد. آموزش در خدمت پرورش و کارورزی است. (براون واکتینس، ۱۹۹۱ )
آموزش عبارت است از: مجموعه تصمیمات و اقداماتی که یکی پس از دیگری اتخاذ میشود یا انجام میگیرد که هدف آن دستیابی هر چه بیشتر شاگردان به اهداف آموزشی است. بدین ترتیب، در هر فرصتی که فراگیر موضوعی را یادبگیرد، ممکن است نوعی آموزش صورت گیرد. (افضل نیا،۱۳۸۷ )
آموزش مجموعه رویدادهای به عمد ترتیب داده شده برای حمایت ازفرایندها درونی یادگیری، طراحی شده است (گانیه و همکاران، ۱۹۹۸ )
مجموعه ای از معلومات ناشی از کاربست علوم آموزشی و فراگیر در زمان حقیقی کلاس درس، همراه با ابزار ورزشهایی که کاربست علوم نامبرده در بالا را تسهیل میکند. (موفقیان،۱۳۵۳ )
مجموعه روشها و دستورالعمل هایی که با استفاده از یافته ها علمی برای حل مسائل آموزشی اعم از طرح، اجرا و ارزشیابی در برنامه ها آموزشی بکار گرفته میشود. (فردانش،۱۳۷۲ )
طراحی آموزشی را می توان تجویز یا پیش بینی روشها مطلوب آموزشی برای نیل به تغییرات مورد نظر در دانشها ، مهارتها و عواطف شاگردان دانست. (لشین وهمکاران، ۱۵:۱۳۷۴ )
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.