دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word در ۱۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی:
مقدمه:
موجودات زنده ،جانوران و گیاهان در زندگی انسان ها نقشی به خصوص و غیر قابل انکار دارند در این میان گیاهان به عنوان منبع اصلی غذایی انسان از نقش پر رنگ تری برخوردار می باشند . در طرح رو به رو من به طراحی یک واحد یادگیری در مورد گیاهان پرداخته ام و سعی در معرفی هرچه بهتر و تسریع و تسهیل فرایند یاددهی –یادگیری را داشته ام .
درس مورد مطالعه :
فصل دوازده ام علوم پایه پنجم درس از ریشه تا برگ
هدف کلی:
- آشنایی دانش آموزان با نحوه ی انتقال آب و مواد محلول از ریشه تا برگ
اهداف جزیی:
- آشنایی دانش آموزان با چگونگی انتقال آب و مواد محلول در خاک به داخل گیاه
- آشنایی دانش آموزان با انتقال مواد محلول در آب از ساقه به برگ ها
- آشنایی دانش آموزان با نحوه ی تنفس در گیاهان
اهداف رفتاری:
- دانش آموزان بتوانند بخش های مختلف یک گیاه بر روی آن را نام ببرند. (شناختی)
چرایی:
نیاز های دانش آموز و جامعه:
گیاهان سهمی به سزا و نقشی بسیار مهم در زندگی انسان دارند. در قدم اول تامین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز انسان و سایر موجودات است که بخشی از سودمندی های فراوان آنهاست .اهمیت گیاهان و به طور کلی فضای سبز که شامل دامنه ی کوهها و جنگل ها و پارک ها میشود در تلطیف هوا ، تعادل درجه حرارت محیط ، حفاظت از محیط در برابر بارانهای رگباری ، سیالبها، طوفانها، رانش زمین و برف نقش قابل توجهی دارد…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.