دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت برخی فصول کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
فصل دوم:
مدیریت بازاریابی بین المللی در ۱۳ اسلاید
فصل یازدهم:
قیمت گذاری در بازار های بین المللی در ۲۳ اسلاید
فصل دوازدهم:
راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازارهای بین المللی در ۵۷ اسلاید
بخشی از متن پاورپوینت فصل دوم (مدیریت بازاریابی بین المللی):
صندوق بین المللی پول
تعریف
موسسه ای که نظارت بر اجرای سیستم پولی بین المللی را بر عهده داشته و اکنون مسئولیت اجتناب از بروز بحران اقتصادی و تثبیت اقتصاد جهانی را نیز بر عهده دارد
تاریخچه تاسیس
طرح تاسیس موسسه در سال ۱۹۴۴ در کنفرانس برتون وودزBretton Woods توسط جان مینارد کینز(Maynard keynes) مطرح و صندوق در ۲۷ سپتامبر ۱۹۴۵ در خیابان شانزدهم واشنگتن شروع به کار کرد .
اهداف صندوق
.۱ اعتلای همکاری های بین المللی از طریق فراهم آوردن امکان مشاوره و همکاری میان اعضاء درباره مسائل پولی بین المللی ؛
.۲ تسهیل رشد متوازن تجارت بین المللی و از این طریق کمک به افزایش سطح اشتغال ؛ درآمد و توسعه ظرفیتهای تولیدی ؛
.۳ تهیه منابع لازم از طریق منابع عمومی صندوق به منظور کمک به کشورهای عضو دارای کسری تراز پرداخت ها؛
.۴ تقویت ثبات ارزی و ترتیبات ارزی و اجتناب از تضعیف رقابتی ارزش پول ملی،
.۵ یافتن راههائی برای کاهش دوره و میزان عدم توازن در پرداختها.
اعضای صندوق
تعداد اعضای صندوق جهانی پول با عضویت مونته نگرو در ۱۸ ژانویه ۲۰۰۷ به ۱۸۵ رسید. تمامی کشورهای عضو سازمان ملل به استثناء کره شمالی، کوبا، آندورا، موناکو، لیختن اشتاین ، تووالو و نارو عضو این سازمان هستند. از دیگر کشورهایی که تاکنون به عضویت این سازمان درنیامدهاند میتوان تایوان، فلسطین و جمهوری صحرا را نام برد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.