پروپوزال بررسی تاثیرسیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار
نوع فایل
word
حجم فایل
68kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲ تیر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
772 بازدید
8,900 تومان

پروپوزال بررسی تاثیرسیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروپوزال بررسی تاثیرسیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار (مطاله موردی: شرکتهای گروه فلزات بازار بورس تهران) با فرمت ورد در ۲۶ صفحه قابل ویرایش با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

مقدمه:

امروزه دنیای کسب و کار به محیط پویا و رقابتی تر تبدیل شده است، و سازمانهای مختلف با چالش گسترش سهم بازار خود و پیدا کردن راههای جدید برای جذب، به دست آوردن، حمایت و حفظ مشتریان جهت افزایش درآمد مواجه می باشند. علاوه بر این، سازمان ها  به دنبال افزایش بهروری، کاهش هزینه سربار و افزایش ارزش سهام خود می باشند. مدیریت ارتباط با مشترییاCRM، یک ابزار ارزشمند برای کمک به این تلاش ها است.

پروپوزال بررسی تاثیرسیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و دولتی بودن نظام اقتصادی کشور و مهمتر از همه انحصاری بودن، همواره شرکت های  کشور مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده نمایند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شرکت های مربوط هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شرکت خاصی را نداشته اند.

لذا مشتریان به ناچار به به این شرکت ها مراجعه می کنند تا نیاز های ابتدایی خود را برطرف سازند و به تعبیر دیگر در حال حاضر مردم هستند که در خدمت شرکت ها هستند نه شرکت ها در خدمت مردم. با توجه به تغییرات محیطی که پیش رو داریم، شرکت ها بانک ها بایستی پیشاپیش به تجهیز نمودن خود، شناسایی نیاز ها ، توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قایل شوند، زیرا  هر شرکتی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورد کند در میدان رقابت پیروز و سرافراز خواهد بود. ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان عنصر اصلی و کلیدی در کسب مزیت رقابتی پایدار برای سازمان ها می باشد. با در نظر گرفتن این نکته که وفاداری مشتریان نشان دهنده رضایت آنها است. ولی رضایت لزوما به وفاداری نمی انجامد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.