پژوهش بررسی پیامدهای مثبت سایبرلوفینگ در دانشگاه‌های شهرستان بابل
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۳ تیر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
694 بازدید
12,000 تومان

پژوهش مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان بررسی پیامدهای مثبت سایبرلوفینگ در دانشگاه‌های شهرستان بابل با فرمت ورد در ۱۳۰ صفحه

چکیده

امروزه در اکثر سازمان‌ها خصوصا سازمان‌هایی که مشتری محور نیستند و علی‌الخصوص ارگانهای دولتی که کارکنان اوقات بیکاری بیشتری در اختیار دارند پدیده‌ای به نام سایبرلوفیگ موج می‌زند.کارکنانی که به ظاهر پشت میز کار خود نشسته‌اند و مشغول کار با رایانه‌ها هستند در واقع در دنیای اینترنت مشغول گشت و گذار بوده و گاه حتی خرید می‌کنند، بصورت آنلاین بازی می‌کنند، فیلم، عکس و یا موسیقی دانلود می‌کنند و یا ممکن است در حال گفتگو از طریق ایمیل با دوستان خود باشند.عده‌ای با این پدیده برخورد می‌کنند و سعی در حذف کامل آن دارند در حالی که عده ای نیز به فوایدی چند از این پدیده معتقدند و اعتقاد دارند که به جای حذف کامل سایبرلوفینگ از ادارت می‌توان آن را در جهت صحیح هدایت کرد بنحوی که حتی باعث بروز پیامد‌های مثبتی نیز شود.در سال‌های اخیر مطالعات برروی پیامد‌های مثبت سایبرلوفینگ همچون کاهش استرس‌کاری، فعالیتی نشاط آور برای کارکنان، افزایش رضایت شغلی و … افزایش یافته است…..

فهرست مطالب پژوهش بررسی پیامدهای مثبت سایبرلوفینگ:

۱-۱) مساله اصلی تحقیق.. ۲

۱-۲ ) تشریح موضوع ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴

۱-۳)اهداف(کلی و جزئی) تحقیق : ۶

۱-۴)سوالات تحقیق : ۶

۱-۵)روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات: ۶

۱-۶)فرایند تحقیق بصورت فلوچارت: ۷

۱-۷)تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی: ۷

۲-۱) مقدمه. ۹

۲-۲)مبانی نظری.. ۱۰

۲-۲-۱) اینترنت… ۱۰

۲-۲-۱-۱) استفاده از اینترنت در محل کار ۱۰

۲-۲-۱-۲) اعتیاد به اینترنت… ۱۱

۲-۲-۱-۳) چرا سوء استفاده از اینترنت رخ می‌دهد؟. ۱۲

۲-۲-۲)سایبرلوفینگ… ۱۳

۲-۲-۲-۱) تعاریف… ۱۳

۲-۲-۲-۲) فعالیت‌های سایبرلوفینگ… ۱۴

۲-۲-۲-۳) نگرش های منفی نسبت به سایبرلوفینگ… ۱۶

۲-۲-۲-۴) تاثیرات سایبرلوفینگ بر احساسات کارکنان.. ۱۷

۲-۲-۲-۵) نگرش مثبت به سایبرلوفینگ… ۱۸

۲-۲-۲-۵-۱) تأثیر سایبرلوفینگ بر خلاقیت و دانش کارمندان سازمان.. ۱۹

۲-۲-۲-۵-۲) تأثیر مثبت سایبرلوفینگ بر استرس در محیط کار ۲۰

۲-۲-۲-۵-۲-۱) روش های مقابله با استرس… ۲۱

۲-۲-۲-۶) علل گرایش کارکنان به سایبرلوفینگ… ۲۲

۲-۲-۲-۶-۱) ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و عدالت در سازمان.. ۲۳

۲-۲-۲-۶-۲) ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و وظایف سازمانی.. ۲۵

۲-۲-۲-۷) )راهکارهای کاهش سایبرلوفینگ… ۲۶

۲-۲-۲-۷-۱) قوانین قابل قبول استفاده از اینترنت (AUP) 27

۲-۲-۲-۷-۲) برنامه و سیاست‌های مربوط به کاهش اثرات منفی سایبرلوفینگ… ۲۹

۲-۲-۲-۷-۳) مراحل تعریف شده برای کاهش سایبرلوفینگ در سازمان.. ۳۰

۲-۳)رضایت شغلی.. ۳۱

۲-۳-۱)تعریف رضایت شغلی.. ۳۱

۲-۳-۲)عوامل مؤثر بر رضایت شغلی.. ۳۲

۲-۴)تعهد سازمانی.. ۳۳

۲-۴-۱)تعاریف مختلف از تعهد سازمانی.. ۳۳

۲-۴-۱-۱)تعریف عملیاتی تعهد سازمانی: ۳۴

۲-۴-۱-۲)تعریف تعهد عاطفی: ۳۴

۲-۴-۱-۳)تعریف تعهد هنجاری: ۳۴

۲-۴-۱-۴)تعریف تعهد مستمر. ۳۴

۲-۴-۲)اهمیت تعهد سازمانی.. ۳۵

۲-۵)عجین شدن با شغل.. ۳۶

۲-۵-۱)تعاریف عجین شدن شغلی: ۳۶

۲-۵-۲)عجین شدن با کار و تعهد سازمانى.. ۳۷

۳-۱)مقدمه: ۴۶

۳-۲) روش تحقیق.. ۴۶

۳-۲-۱) تحقیق کاربردی.. ۴۶

۳-۲-۲) تحقیق توصیفی.. ۴۶

۳-۳) متغیرهای تحقیق.. ۴۶

۳-۴)سوال ها اصلی تحقیق: ۴۷

۳-۵)مدل تحقیق.. ۴۸

۳-۶)روش گردآوری اطلاعات.. ۵۰

۳-۷)روایی و پایایی پرسشنامه. ۵۳

۳-۷-۱) روایی/ اعتبار ۵۳

۳-۷-۲) پایایی.. ۵۳

۳-۸)محدوده تحقیق.. ۵۵

۳-۸-۱)قلمرو موضوعی تحقیق: به لحاظ موضوعی این تحقیق در حوزه مدیریت منابع انسانی قرار می‌گیرد. ۵۵

۳-۸-۲)قلمرو زمانی تحقیق: قلمرو زمانی این پژوهش بهمن سال ۹۱ تا اواخر شهریور ماه ۹۲ می‌باشد. ۵۵

۳-۸-۳)قلمرو مکانی تحقیق: قلمرو مکانی این تحقیق دانشگاههای شهرستان بابل و حومه می‌باشد. ۵۵

۳-۹)جامعه آماری و نمونه آماری.. ۵۵

۳-۹-۱)جامعه آماری.. ۵۵

۳-۹-۲)نمونه آماری تعیین اندازه ی نمونه: ۵۵

۳-۹-۳)روشهای نمونه‌گیری.. ۵۶

۳-۱۰) روش تجزیه و تحلیل دادهها ۵۶

۳-۱۰-۱) ضریب همبستگی.. ۵۶

۳-۱۰-۲) مدل معادلات ساختاری.. ۵۷

۴-۱) مقدمه. ۵۹

۴-۲) بررسی ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری.. ۵۹

۴-۲-۱) جنسیت… ۶۰

۴-۲-۲) سن.. ۶۱

۴-۲-۳) تحصیلات.. ۶۳

۴-۲-۴) سابقه کار ۶۵

۴-۲-۵) سمت شغلی.. ۶۷

۴-۳)آزمون t 69

۵-۳)مدل تحقیق.. ۹۷

منابع و ماخذ. ۱۰۸

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.