کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
13mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۵ آبان ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
694 بازدید
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی در حجم ۶۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۵

-ارزشیابی عمدتا ازحیطه دانش و اطلاعات عمومی صورت می گیرد.
(کم توجهی به حیطه‌های مختلف یادگیری)
-کم توجهی به پرورش خلاقیت و روحیه پرسشگری
(هدف شدن امتحان به جای یادگیری)
-کم توجهی به بهداشت روانی محیط یاد دهی و یادگیری
(تحمیل اضطراب نامطلوب به دانش‌آموزان)

کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی

محتوای اسلاید ۲۱

  • یک جمله خبری داده می شود و آزمون شونده باید درست یا غلط بودن آن را تعیین کند.
  • مثال : به سرزمین پست یا نسبتا همواری که حصاری کوهستانی آنرا فرا گرفته است ، دشت می گویند . ص غ
  • نوع بله- نه : یک جمله استفهامی داده می شود که باید جواب بله یا نه مشخص شود .
  • مثال : آیا ایران در کمربند خشک کره ی زمین قرار دارد ؟ بله خیر
  • نوع اصلاحی : جمله ای داده می شود که در آن غلطی وجود دارد، آزمون شونده باید غلط را تشخیص دهد و درست آنرا بنویسد .
  • مثال : مرکز پرفشار جنب حاره ، باعث بارش می شود . پاسخ : غلط ، اصلاح : عدم بارش

کارگاه ارزشیابی فرآیندی و طراحی سوالات استاندارد و مفهومی

محتوای اسلاید ۵۰

یک ارزشیاب خوب

  • ۱-دانش و علم ارزشیابی را می داند.
  • ۲-توانایی استدلال ،منطق،تفکر قیاسی و استقرایی،استفاده از قوانین و مقررات را دارا است.
  • ۳-مهارت هماهنگی قوای ذهنی وکلامی (verbal)-ذهنی وغیر کلامی Body language) ) وذهنی حرکتی را دارا است.
  • ۴- نگرش مطلوب را دارد.
  • ۵- علاقمند به ارزشیابی اصولی و قانونمند است.
  • ۶- اعتقاد به فرایند و فراورده یادگیری دارد نه فقط فراورده.
  • ۷- ارزشیابی را جزئی از آموزش تلقی می کند نه جدای از آن.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.