جزوه آموزش مهارت های حرفه ای (فرمت word با قابلیت سرچ)
نوع فایل
word
حجم فایل
73kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۴ مرداد ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1207 بازدید
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جزوه آموزش مهارت های حرفه ای می باشد که با فرمت word در ۲۷ صفحه قابل ویرایش با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب جزوه آموزش مهارت های حرفه ای :

فصل اول: اثربخشی فردی

باورهای نادرست درمورد اثربخشی

یادگیری چگونه آموختن

چهارچوب خودمدیریتی

اهداف خوب چه اهدافی هستند؟

مدیریت زمان

مدیریت فشارهای عصبی

راهبردهای کنترل فشارعصبی

تعریف مدیریت زمان

چهار اصل برای مدیریت زمان

روش پنیر سوئیسی درمقابله با تعلل و مساحمه

قاعده دو دقیقه ای

فصل دوم: ارتباطات

سخنرانی چنددسته دارد؟

بحران چیست ؟

خط مشی کلی دراموربحران چیست ؟

فصل سوم: حل مسئله واخلاقیات

دام هایی که باعث میشودکه قضاوت درست نکنیم ؟

شش خطای رایج افراد درقضاوت ؟

غلبه برخطاهای قضاوت

حل موثراخلاقی مسئله

اخلاقیات

روش های غنی سازی ارتباط با مشاغل

فصل چهارم: انگیزش

انگیزش(motouition)

نظریه انگیزش (نظریه انتظار)

تمثیل سطل انگیزش

فصل پنجم: مدیریت عملکرد

اقدامات مدیریتی

روشهای غنی سازی و ارتقای مشاغل

چرخه مدیریت عملکرد (pmc)

گام های انتخاب خوب ( گام‌هایی برای انتخاب درست)

تفاهم نامه ارزیابی عملکرد

ارزیابی رفتار و ویژگی های مدیریت عملکرد

مراحل اساسی بهبود عملکرد یا چهارچوب منظم برای بهبود عملکرد

سوالات مهم

اثربخشی به معنای لغتی و کاربردی انجام کارهای درست است. کارایی به معنای درست انجام دادن کارها است  . اثربخشی را میتوانیم بررسی موثر اقدامات انجام شده برای دستیابی به هدف بدانیم اما کارایی به معنای کمترین زمان یا انرزی مصرفی برای بیشترین کارمعنا میکنیم .مفهوم اثربخشی در داخل کارایی قرار گرفته است و کارایی جنبه کمی دارد واثربخشی جنبه ی کیفی دارد .اثربخشی فردی اثاث و پایه موفقیت مدیر است .

بنیادی ترین ویزگی که ازشایستگی فردی مدیریت میتوانیم بگوئیم داشتن دانش مناسب وشناخت ازخود وداشتن درک روشنی از چگونگی یادگیری مهارت های جدید و برانگیختن خود به منظور تبادل قابلیت ها است

مدیر موفق بر مبنای تصورات نادرست تصمیم نمیگیرد مثل مدیری که فکرمیکند که تولیدات کارخانه را کارگران دزدی میکنند .مدیر موفق ازکاری که نادرست است اجتناب میکند .مدیر موفق راه ها را کارشناسی میکند برمبنای حدس و گمان پیش بینی نمیکند .

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.