جزوه تکنولوژی آموزشی ( آمادگی آزمون ارشد)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
16mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۲ اسفند ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
931 بازدید
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

جزوه تکنولوژی آموزشی ( آمادگی آزمون ارشد)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تکنولوژی آموزشی جهت آمادگی آزمون ارشد می باشد که با فرمت پی دی اف بصورت تایپ شده با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است. جزوه حاضر ۱۱۱ صفحه و دارای مثال های فراوان و نمونه های حل شده به همراه توضیحات کامل و کافی است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

متابع جزوه تکنولوژی آموزشی آمادگی آزمون ارشد:

مبانی نظری تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش – مقدمات تکنولوژی آموزشی احدیان

مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی – تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی

مقدمات تکنولوژی آموزشی سید هاشم نعمتی

فهرست مطالب:

فصل اول: تغریف تکنولوژی اموزشی

فصل دوم: آماده سازی

فصل سوم: طراحی

فصل چهارم: طراحی منظم آموزشی

فصل پنجم: انتخاب منابع انسانی و غیر انسانی

فصل ششم: ارتباط در آموزش

فصل هفتم: مواد و وسایل آموزشی

فصل هشتم: رسانه های آموزشی نورتاب ساکن

فصل اول : تعریف تکنولوژی اموزشی

تعریف تکنولوژی: تکنولوژی به معنی هر گونه مهارت عملی است که در آن از نتایج دانش و یافته های علمی استفاده میشود. به عبارت دیگر ، تکنولوژی به معنی دانش کاربردی در مقابل علوم محض است. در اصل از دو کلمه ( تکنیک ) و ( لوژی ) تشکیل شده است.

تکنیک به معنای انجام دادن ماهرانه هر کار و ( لوژی ) به معنای ( علم و دانش ) است.
بنابراین تکنولوژی را میتوان روش شناسی یا دانش و علم به روش های ماهرانه انجام دادن امور دانست.

تعریف آموزش از دیدگاههای متفاوت

دوبوا آموزش را (مرتب و منظم کردن دقیق محیط فراگیر به منظور دستیابی به نتایج مورد نظر در وضعیتهای مشخص )، تعریف کرده است.

برونر دست اندرکاران امور آموزش را در مسائلی مانند پیش دانسته های فراگیر ، ساختار موضوع تدریس ترتیب و توالی موضوع و زمان و شرایط به تفکر واداشت و به کارگیری عواملی مانند تشویق ، تنبیه ، ارائه باز خورد و طرح سؤال را مطرح کرد.

دو دیدگاه متمایز نسبت به مسائل عمده تعلیم و تربیت از جمله آموزش وجود دارد که در اصطلاح آنها را دیدگاه رفتاری و دیدگاه شناختی مینامند.

آندرسون عوامل مؤثر در آموزش را به دو دسته تقسیم کرده است:
الف – عوامل آموزش ب – عامل تفاوتهای فردی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.