خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی حسن زارعی متین
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۷ دی ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
767 بازدید
7,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی حسن زارعی متین می باشد که با فرمت ورد و پی دی اف تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست فصول خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی حسن زارعی متین با فرمت ورد :

فصل اول

مرورى بر مدیریت منابع انسانى

فصل دوم

عوامل محیطی موثر بر فعالیت های مدیریت منابع انسانی

فصل سوم

تجزیه و تحلیل و طراحی شغل

فصل چهارم

برنامه‌ریزی نیروی انسانی

فصل پنجم

کارمندیابی

فصل ششم

نظام گزینش نیروی انسانی

فصل هفتم

آموزش نیروى انسانى و پرورش مدیریت

ﻓﺼﻞ ﻫﺸﺘﻢ

ﻧﻈﺎم ارزﯾﺎﺑﻰ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻧﯿﺮوى اﻧﺴﺎﻧﻰ

فصل نهم

نظام جبران خدمات و انگیزه

فصل دهم

برنامه ریزی و پرورش مسیر پیشرفت شغلی

فصل یازدهم

بهبود ارتباطات منابع انسانی

فصل دوازدهم

نظام ایمنى و سلامتى کارکنان

بخشی از متن :

( خلاصه فصل اول )

تعریف مدیریت

مدیریت یکى از مهم ترین فعالیت هاى انسانى به شمار مى آید .پیشرفت جوامع به کوشش هاى گروهى بستگى دارد و همچنان که گروه هاى سازمان یافته، گسترش مى یابد، عملکرد مدیریت و مدیران از اهمیت بیشترى برخوردار مى گردد.مدیریت، فرآیند طراحى و حفظ محیط و شرایطى است که در آن، افراد گروه ها براى دستیابى به اهداف منتخب گروهى، به طور مؤثر و با انگیزه، فعالیت نمایند.

وظایف مدیریت

۱.برنامه ریزی : تدوین و تنظیم یک استراتژىِ کلى براى دستیابى به اهداف، تعیین و توسعه سلسله مراتب جامعى از طرح ها و برنامه ها براى ایجاد انسجام و هماهنگى بین فعالیت ها در جهت تحقق اهداف مى باشد.

۲.سازماندهی: دومین وظیفه اساسى مدیریت است و آن، شامل شناسایى و گروه بندىِ فعالیت ها و وظایف، تعیین اختیار و مسؤولیت براى مدیران و سرپرستان و ایجاد هماهنگى بین وظایف وفعالیت ها و طراحى نظام گزارش دهى مى باشد.

۳.رهبری : هنگامى که مدیر به هدایت افراد مى پردازد، انگیزه ایجاد مى کند، به بررسى و حل و فصل تضادهاى موجود مبادرت مى نماید و به برقرارى ارتباط با نیروى انسانى مى پردازد، در وظیفه رهبرى درگیرشده است .بنابراین رهبرى، فرآیند تأثیرگذارى بر افراد است به طورى که آنها با میل و رضایت براى تحقق اهداف گروهى، سعى و تلاش کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.