فایل سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲ بهمن ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدیدها
813 بازدید
5,000 تومان

فایل سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی 

دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته کتابداری با عنوان سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم براساس مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک می باشد که با فرمت ورد با قابلیت ویرایش نگارش گردیده است.

چکیده:

هدف از انجام این تحقیق، تعیین و تشریح وضعیت اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم است. این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی به بررسی وضعیت اضطراب کتابخانه‌ای و معیارهای فرعی آن با توجه به جنسیت، مقطع تحصیلی و پایه‌های تحصیلی مختلف در دانشجویان مورد بررسی می‌پردازد. نمونه مور نظر تحقیق به روش تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده است که شامل ۳۰۰ نفر از دانشجویان زن و مرد دوره‌های روزانه و شبانه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات و علوم انسانی می‌باشد.

فایل سنجش اضطراب کتابخانه‌ای دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی

برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است که این پرسشنامه برگرفته از مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک می‌باشد و پس از ترجمه و ویرایش مقیاس، پایایی و روایی آن مورد آزمون قرار گرفته است. در راستای پاسخگویی به سوالات تحقیق، روشهای آماری تحلیل واریانس آزمون تی.T  آزمون کای دو مورد استفاده قرار گرفت.

فهرست مطالب:

۱-۱- چکیده                                                                          

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۲مقدمه

۱-۳- مساله

۱-۴- بیان مساله

۱-۵- موضوع

۱-۶- تعاریف مفهومی و عملیاتی

۱-۶-۱- اضطراب

۱-۶-۲- اضطراب کتابخانه‌ای

۱-۶-۳- مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای باستیک

۱-۶-۴- سطوح اضطراب کتابخانه‌ای

۱-۶-۵- معیارهای فرعی اضطراب کتابخانه‌ای

۱-۶-۶- کتابخانه دانشکده‌ای

۱-۶-۷- دانشجویان دانشکده علوم انسانی

۱-۸- فرضیه

۱-۹- اهمیت پژوهش

۱-۱۰- اهداف پژوهش

۱-۱۰-۱- هدف کلی پژوهش

۱-۱۰-۲- اهداف فرعی پژوهش

۱-۱۱- پرسش‌های اساسی پژوهش

۱-۱۲- فایده

۱-۱۳- متغیرهای پژوهش

۱-۱۴- روش تحقیق

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش

۲-۱- مبانی نظری پژوهش

۲-۱-۱- مقدمه

۲-۱-۲- مفهوم اضطراب عمومی

۲-۱-۲-۱- مقیاس ارزیابی اضطراب عمومی

۲-۱-۳- مفاهیم مرتبط با اضطراب

۲-۱-۳-۱- اضطراب اطلاعات

۲-۱-۳-۲- اضطراب رایانه‌ای

۲-۱-۳-۲-۱- نگرش‌های اضطراب

۲-۱-۳-۲-۲- جنسیت و اضطراب رایانه‌ای

۲-۱-۳-۲-۳- مقیاس‌های ارزیابی اضطراب راایانه‌ای

۲-۱-۳-۳- اضطراب ریاضی

۲-۱-۳-۳-۱- مقیاس‌های ارزیابی اضطراب ریاضی

۲-۱-۳-۴- اضطراب امتحان

۲ -۱-۳-۴-۱- مقیاس‌های اضطراب امتحان

۲-۱-۳-۵- اضطراب کتابخانه‌ای

۲-۱-۳-۵-۱- نظریه‌ اضطراب کتابخانه‌ای ملون

۲-۱-۳-۵-۲-عوامل مرتبط با اضطراب کتببخانه‌ای

۲-۱-۳-۵-۳- ویژگی‌های دانشجویان مضطرب کتابخانه‌ای

۲-۱-۳-۵-۴- عوامل موثر در بروز اضطراب کتابخانه‌ای

۲-۱-۳-۵-۵- مقیاس سنجش اضطراب کتابخانه‌ای

۲-۱-۳-۵-۶- نمودار فرایند توسعه مقیاس اضطراب کتابخانه‌ای

۲-۲- مروری بر پژوهش‌های انجام شده

۲-۲-۱- پژوهش‌های انجام شده در ایران

۲-۲-۲- پژوهش‌های انجام شده در خارج کشور

فصل سوم: روش پژوهش و گردآوری اطلاعات

۳-۱- جامعه پژوهش

۳-۲- روش نمونه‌گیری

۳-۳- روش پژوهش

۳-۴- روش گردآوری اطلاعات

۳-۵- ابزارهای گردآوری اطلاعات

۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

۳-۷- محدودیت‌های پژوهش

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته‌ها

۴-۱- مقدمه

۴-۲- یافته‌های پژوهش

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- مقدمه

۵-۲-  بحث و نتیجه گیری

۵-۳- پیشنهادات

۶-۴- پیشنهاداتی برای پژوهش‌های آینده

فهرست منابع و مآخذ

پیوست

چکیده‌ی انگلیسی

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.