پاورپوینت آمیخته بازاریابی
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ،پاورپوینت آمیخته بازاریابی از P ها تا C ها و . . . می باشد که در قالب ppt در ۳۵ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قمت خریداری و دانلود نمایید.
فهرست و عناوین پاورپوینت :
4p مک کارتی
7p بوم و بایتنر
4c لاتِربورن
7c شیمیزو
“Service 7” بومن
تغییرات Pها در عصر دیجیتال
آمیخته بازاریابی سبز
محتوای اسلاید ۹
4p مک کارتی
استراتژی قیمت گذاری سبدی: در این حالت شرکت سعی می کند با ارایه قیمتی پایین تر برای محصولات خود، اما در قالب یک سبد کالایی برای خرید، مشتریان هزینه گرا را به سوی خود جذب نماید.
استراتژی قیمت گذاری تخفیفی:
در این حالت شرکت با ارایه تخفیفاتی خاص سعی در کاهش قیمت خود و افزایش رقابت پذیری محصول خود می نماید.
استراتژی قیمت گذاری روانی:
در این حالت شرکت سعی می نماید قیمت محصول را کمی پایین تر از قیمت واقعی محصول ارایه نماید (مثلا ۹۹ هزار تومان در برابر قیمت واقعی آن که یکصد هزار تومان باشد) تا از آن طریق مشتری به تصور پایین آمدن قیمت محصول -حتی تا حدود ۱۰۰۰ تومان- به خرید کالا ترغیب شود.
محتوای اسلاید ۳۰
اصطلاح “بازاریابی سبز” در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی، بسیار مورد بحث قرار گرفت.
بازاریابی سبز، بخشی از یک رویکرد جدید در بازاریابی است که صرفاً بازنگری، تعدیل یا ارتقای تفکر فعلی بازاریابی نیست بلکه به دنبال به چالش کشیدن آن رویکردها و ارائه رویکردی جدید است.
اگر محصول شما ایدئولوژی اخلاقی و زیستمحیطی مثبتی دارد، مثلاً در روشهای تولید، باید به آنها اشاره کنید. این مسائل موردتوجه همگان نیستند اما تعداد کسانی که تصمیمات خود را بر اساس این عوامل اتخاذ میکنند در حال افزایش است.
تصویر محیط فایل
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.