پاورپوینت فصل اول کتاب سازماندهی و طراحی ساختار دکتر پور عزت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱ اسفند ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
659 بازدید
6,900 تومان

پاورپوینت فصل اول کتاب سازماندهی و طراحی ساختار دکتر پور عزت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب سازماندهی و طراحی ساختار دکتر پور عزت ، دکتر غزاله طاهری عطار در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش بهمراه پاورپوینت دیگری از فصل اول و دوم همین کتاب در ۲۷ اسلاید مناسب برای ارائه کلاسی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل اول کتاب سازماندهی و طراحی ساختار ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۱۳

اهمیت سازماندهی

سازماندهی فراگردی است که طی آن تصمیم گیری می شود که چه کسی در سازمان، چه وظایفی را انجام خواهد داد، کجا تصمیم گیری خواهد شد، چه کسی به چه کسی گزارش خواهد داد، و چگونه بخش های متفاوت سازمان، فعالیت های خود را برای نیل به یک هدف مشترک هماهنگ خواهند ساخت.

سازماندهی را می توان بخشی از برنامه ریزی با راهبرد پردازی نیز تلقی کرد، زیرا راهبردی در سراسر سازمان اجرا می شود.

ضمن اینکه سازماندهی حل و فصل ابهام و دو پهلویی مفاهیم در یک محیط وضع شده است.

سازماندهی تلاش برای کاهش ابهام و عدم اطمینان از طریق پردازش اطلاعات است.

محتوای اسلاید ۲۷

مزایای استفاده از «س.گ. ک.» عبارت اند از:

۱- تدوین «س. گ. ک.»، مدیر پروژه، اعضای تیم و کاربران را مجبور می کند تا گام های لازم برای تکمیل پروژه را مشخص کنند؛ ضمن اینکه در صورت کاربست صحیح، به کاهش کاغذبازی، روشن ساختن ابهامات، تشریح مفروضات اصلی، محدودسازی حوزه فعالیت پروژه، و کشف زودهنگام موانع، رویدادها و پیچیدگی های بحرانی کمک می کند.

۲- «س. گ. ک» زمینه را برای برنامه ریزی اثربخش و تدوین بودجه نسبتا دقیقی فراهم می کند. با تدوین «س. گ. ک» خوب، تخصیص بهتر منابع به کارهای خاص، توسعه برنامه معنادار و هزینه کردن بودجه، تسهیل می گردد.

۳- پس از تعریف وظایف، می توان آنها را به افراد خاص واگذار کرد. در این صورت، بهتر می توان آن افراد را برای تکمیل وظایف خود پاسخگو ساخت.

۴- فراگرد توسعه و تکمیل «س. گ. ک.» به افزایش انگیزه و هیجان برای مشارکت در انجام اجزای فعالیت در پروژه منجر می شود؛ زیرا در گیری و مشارکت فعال در اجرای پروژه ها افزایش می یابد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.