روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
350KB
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۱ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدیدها
539 بازدید
9,800 تومان 6,900 تومان٪30 تخفیف

پاورپوینت و خلاصه کتاب رسانه های جدید و سیاست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت و خلاصه کتاب رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد و ریچارد هاگینز مترجم بابک دُربیکی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

درباره کتاب رسانه‌های جدید و سیاست

کتاب حاضر، رسانه‌های جدید را در پیوند با سیاست بررسی می‌کند و پیامدهای سیاسی آن‌ را برای فرهنگ و اجتماع مدنظر دارد. مسائلی از قبیل تأثیر رسانه در پذیرش الگوهای خاصی از دموکراسی، فضای عمومی، هویت و شهروندی، مباحث کانونی این کتاب را تشکیل می‌دهند. این مباحث در ارتباط تنگاتنگ با مسائلی چون نحوه زمامداری و کارکرد احزاب سیاسی پیش می‌روند. کتاب در کنار وجوه مثبت خود، بر این نکته تأکید دارد، که «سبک منحصر به فرد رسانه‌ای‌شده» از زندگی را باید به چالش کشید.

بخشی از متن پاورپوینت و خلاصه کتاب رسانه های جدید و سیاست:

فصل ۱

دگرگونی سیاست یا ضد سیاست؟

بی‌شک، تغییر، زبان و گفتمان غالب این عصر است.

سیاستهای مدرن غرب نیز در حال دگرگونی است .

عدم قطعیت

جهانی شدن

به هم ریختن طبقات اجتماعی

تغییر ساختاری رسانه‌های جدید.

دگرگونی سیاست یا ضدسیاست؟

سخت افزارها و نرم‌ افزارهای فرهنگی و تکنولوژی‌های رسانه

دو نظر وجود دارد:

یک دسته معتقدند که این پیشرفت ها بخشی از محیط زندگی ما را تشکیل می‌دهند.

امانوئل کاستلز

سیاستهای جدید در چارچوب رسانه‌های الکترونیک گذران می کنند.

تغییر

مادی

ایدئولوژیک

مکانی

تکنولوژیک

فرهنگی

در این زمینه چندبعدی ، جبرگرایی تکنولوژیکی دیگر جایگاهی ندارد.

زیرا

۱- هیچ‌کدام از اثرات تکونولوژی، جوامع و فرهنگ ها را رسانه‌ای نمی‌کنند.

۲- نمی‌توان درکاربرد تکنولوژی توسط نقش آفرینان مختلف، منطق شخصی و یکسانی پیدا کرد.

تغییر رفتارهای سیاسی به جای آنکه محصول تکنولوژی باشد.

از شیوه‌های دگرگونی تأثیر می‌پذیرد.

نظریه شیوه دگرگونی

متعادل کننده دیدگاه غالب بودن تکنولوژی رسانه‌ای بر تغییر

یا برعکس غالب بودن ضرورت تغییر بر تکنولوژی رسانه‌ای است.

یک نظر آن است که

تغییرات تکنولوژی و الگوهای رسانه‌ای باعث نوعی “پوپولیسم ناآگاه” شده است

که در واقع همان “سیاست” هستند .

“زبان دگرگونی” نفوذ زیادی دارد.

رسانه جریان‌ ساز است تا تحت تأثیر جریانات تغییر؟

یعنی

آیا تغییرات تکنولوژی‌ها و الگوهای رسانه‌ای باعث دگرگونی‌‌های سیاسی هستند؟

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.