پاورپوینت پست مدرنیسم در برنامه درسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
399kb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدیدها
697 بازدید
6,900 تومان

پاورپوینت پست مدرنیسم در برنامه درسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت پست مدرنیسم در برنامه درسی در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت پست مدرنیسم در برنامه درسی

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۲

مفهوم پست مدرنیسم

پست مدرن، عصیان اندیشه ی متفکرانی است که می پندارند مکتب ها و دستگاههای فلسفی مدرن و کلاسیک پاسخگوی انسان امروزی نیست. پست مدرنیسم با نفی نگرش به جهان به مثابه ی کلیتی به هم پیوسته، منسجم و فراگیر، نفی انتظار هرگونه راه حل های نهایی و پاسخ های قطعی و بالاخره به عنوان روحیه ی کثرت گرایی و پلورالیسم و ناباوری به مدر نیسم و با زیر سوال بردن مشروعیت دانش، مرجعیت عقل، محوریت انسان در جهان و طبیعت و حاکمیت اندیشه های مسلط، تحولی در افکار جهانیان پدید آورده است (نوذری،۱۳۷۹ به نقل از بیرمی پور،۱۳۸۹).

محتوای اسلاید ۲۷

منابع

  • بیرمی پور ،ع، بختیار نظرآبادی ، ح ، (۱۳۸۹)،« پست مدرنیسم و اصلاحات برنامه درسی» ،مجله رویکردهای نوین آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان ،سال پنجم ، شماره یک ، ص ۶۳-۳۱.
  • بدری، ا،ربانی، ر(۱۳۸۷)« تحلیلی بر دیدگاه های تربیتی پسامدرن»، پژوهش نامه انقلاب اسلامی، سال هفتم، شماره پانزدهم.۳۵-۵۶.
  • پورشافعی،ه، آرین، ن،(۱۳۸۸)« پست مدرنیسم و دلالت های تربیتی آن در تربیت دینی»

اسلام و پژوهش های تربیتی ، شماره ۲، ص ۵-۶۰.

  • خالقی نژاد، ع، ملکی، ح، حکیم زاده، ر(۱۳۹۳).« نقد دیدگاه پست مدر نیسم در برنامه درسی با شاخص های مبانی فلسفی تربیت اسلامی»
  • فرمیهنی فراهانی ، محسن (۱۳۸۹) ،پست مدر نیسم و تعلیم و تربیت ، ج دوم ، تهران ، آییژ.
  • نجاریان، پ ،پاک سرشت، م ،صفایی مقدم، م، (۱۳۸۲) «مضامین پست مدر نیسم و دلالت های تربیتی آن»، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز .شماره های ۱و ۲ ،ص ۱۰۶-۸۹.
  • Hok- chun,K.D.(2002). Quality Education through a Post- modern Curriculum.Hong Kong Teachers Centre Journal.1,56-73.
  • Slattery, P. (2013). Curriculum Development in the Postmodern Era: Teaching and

Learning in an Age of Accountability. New York: Routledge.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.