پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم درس دوم 
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۲۹ تیر ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1287 بازدید
5,000 تومان

پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم درس دوم 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوم پیام همبرگری در ۲۵ اسلاید که قابل ویرایش با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

رنگ بندی و استفاده از افکت های متعدد به همراه تصاویر مرتبط با این درس.

این پاورپوینت شامل ۲۵ اسلاید از متن اصلی کتاب می باشد.

مناسب جهت دانش آموزان و معلمان برای تفهیم بهتر مطالب درسی.

ارائه درس به بهترین نحو و زیبایی هر چه تمام تر در کلاس.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوم ،چندتا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۴

فرض کن در بشقاب تو…

فیلم «در بشقاب تو» را ببینید و به پرسشهای زیر پاسخ دهید…

هرچه درباره تصویر به یاد می آورید بیان کنید! نور، صوت، صحنه ها و زوایای دوربین چطور کنار هم قرار گرفته اند؟

چه چیزهایی در این فیلم، احساسات شما را برانگیخت یا شما را به تعجب و تفکر واداشت؟

افراد را توصیف کنید! چه شکلی هستند؟ چه کار می کنند؟ چه پوشیده اند؟

با توجه به تفاوت برنامه های غذایی ملتهای مختلف، چه پیامهایی از تنوع سبک زندگی دریافت می کنید؟

محتوای اسلاید ۸

نام این نما از منظر

زاویه دوربین چیست؟

این نما شخصیت کودک را در مقابل دستگاه چگونه نشان می دهد؟

این نما را نمای بالاسر می گویند:

Overview

معمولا در این نمای رو به پایین، سوژه درون قاب کوچک نمایی می شود، به چشم آمدن زمین زیرپای سوژه نیز از دیگر ویژگی های این زاویه نماست. در این نما کودک در مقابل دستگاه فروش نوشابه بسیار کوچکتر به نظر می رسد، گویی که انگار نوجوان کار سختی برای خریدن نوشابه در پیش دارد. در واقع در این نما دستگاه بر نوجوان مسلط است.

محتوای اسلاید ۱۶

چند مثال راهگشا برای درک بهتر فرامتن:

هنگامی که شرکت جنرال موتورز امریکا برای اولین بار اتومبیل شورلت «نوا» را به امریکای حنوبی وارد کرد، آگاه نبود که واژه نوا در زبان این قسمت از قاره امریکا به معنای «وسیله ای است که راه نمی رود». این شرکت خودروساز در اقدامی سریع نام این محصول را در آن بازار، به «کاراییب» تغییر داد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.