پروژه پاورپوینت های درس مقدمه ای بر مهندسی هوافضا
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
46mb
فروشنده
تاریخ انتشار
۱۲ بهمن ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدیدها
558 بازدید
18,000 تومان

پروژه پاورپوینت های درس مقدمه ای بر مهندسی هوافضا

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و پروژه پاورپوینت های بی نظیر و حرفه ای درس مقدمه ای بر مهندسی هوافضا با فرمت pdf و ppt – قابل ویرایش با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پروژه پاورپوینت های درس مقدمه ای بر مهندسی هوافضا شامل موارد ذیل میباشد:

پاورپوینت کتابچه راهنمای هلیکوپتر helicopter Maintenance manual در ۲۲ اسلاید

پاورپوینت هواپیماهای عادی،چندمنظوره،اروباتیک و بخش منطقه‌ای در ۲۲ اسلاید

اصول پرواز :اجزای هواپیما،اجزای بالگرد و اجزای موشک در ۷۰ صفحه

مقدمه ای بر آیرودینامیک در ۳۸ صفحه

مقدمه ای بر سازه های هوایی در ۵۰ صفحه

پاورپوینت مبانی تعمیر و نگهداری هواپیما در ۳۰ اسلاید

پاورپوینت پژوهشی در فضاپیماها و ماهواره ها در ۴۵ اسلاید

پاورپوینت CS 25 در ۴۲ اسلاید

پاورپوینت CS-27 در ۱۳ اسلاید

پاورپوینت موشک در ۴۵ اسلاید

پاورپوینتCs-29 LARGE ROTORCRAFT در ۲۸ اسلاید

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت CS 25 ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

مقدمه

  1. طراحی: طراحی جزئیات یک وسیله پرنده نباید بر اساس تجربه هایی که پر خطر نشان داده شده اند صورت گیرد بهتر است هر طراحی مشکوک هر بخش از طریق انجام تست های متعدد مورد تایید واقع شوند.

۲. متریال: ویژگی ودوام هر ماده که برای هربخش استفاده میشود اگر شکست آن قطعه فاجعه آفرین باشد باید: بر اساس تجربه یا تست مورد تایید واقع شوند همچنین باید از مشخصه های تصویب شده (آزمایش شده) پیروی کند همچنین باید شرایط محیطی ازجمله رطوبت و درجه حرارت …باید اثراتشان در نظر گرفته شود.

۳. روش ساخت: روش های ساخت مورد استفاده باید یک ساختار بهم پیوسته باشد اگر روش های تولید مانند جوش نقطه ای یا چسباندن و برش گرمایی و…نیاز به کنترل نزدیک برای دستیابی به روش مورد نظر باشد این فرایند باید تحت یک مشخصات فرایند تایید شده انجام شود.

محدوده ی وزن هواپیما

الف) حداکثر وزن باید مطابق با شرایط عملکرد ھواپیما ( مانند شیب سطح حرکت، حرکت ھواپیما بر سطح زمین، فرود و اوج گیری) و ھم چنین شرایط محیطی و آب و ھوایی (مانند میزان ارتفاع و دما) و نیز شرایط بارگیری (مانند وزن سوخت تھیه شده، شرایط و موقعیت مرکز گرانش و نوع توزیع وزن بارھا) تعیین شود. بنابراین این حدود وزن نباید از مقادیر زیر بیشتر شود:
1. مقدار بیشترین وزنی که متقاضی برای شرایط خاص در نظر گرفته است.
2. بیشترین وزنی که با ھر کدام از ملزومات پرواز و بارگیری سازه تطابق داشته باشد.
3. بیشترین وزن در نظر گرفته شده بر مبنای گواھی ملزومات صوتی.

ب) حداقل وزن

تطابق داشته باشد (CS- کمترین وزن) یعنی کمترین وزنی که با ھر کدام از ملزومات قابل اجرا در ھواپیماھای ۲۵ باید طوری تعیین شود که از مقادیر زیر کمتر نشود:

  1. کمترین وزن در نظر گرفته شده توسط طراح
  2. کمترین وزن مربوط به طراحی ھواپیما (کمترین وزنی که با ھر کدام از شرایط بارگیری سازه در هواپیما های سی اس ۲۵ مطابقت دارد.)
  3. کمترین وزن که از ھر یک از الزامات و شرایط قابل اجرا در پرواز پیروی می کند.

تصاویر بخشی از فایلها

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.